advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 1 March 2012

my first pocket camera is olympus


assalammualaikum


ohh hai. actually aku rase aku macam tak betul sikit hari ni. mungkin kerana pening memikirkan my langkawi budget trip next week. okayy. part tu aku citer next time. hari ni kejap aku macam teruja, kejap rasa macam ada something wrong somewhere and kejap lagi mungkin bakal rasa yang lain pulak. and aku rasa objektif utama aku rasa macam tu adalah kerana kehadiran OLYMPUS VG-120 aku yang kecik molek and nampak sangat hot.


ya.. aku sedang bercakap belakang tentang this such thing yang tetibe wujud sebagai my belonging. lets skodeng ramai2. 



which one are you?



landing dengan penuh gaya



comey lotey



is it hot?



megah berdiri macam nyanyi lagu negaraku


well. jangan rase menyampah atau tetibe depressed dengan entry yang nampak sangat merah ni. nak review pasal camera poket ni, aku tak reti sangat sebab belum try lagi. tapi ikut research aku melalui google just now, aku find that this small camera is quite suitable for me. sebab semua review yang aku bace semuanye agak positif jugakla. tapi bagi yang expert such as profesional photographer mungkin rating untuk camera ni agak down sikit. takat snap suka2 macam aku ni sesuai la kot.


well selame ni, aku memang tak pernah beli camera sendiri.selalu pinjam orang je. but tetibe hari ni, lalu depan booth camera terus beli sejibik. memang tak pernah-pernah aku macam ni. selalunya aku dikenali sebagai seorang penjimat yang agak terkenal seantero dunia. hahahha..and yang sebenar benarnye masa aku usha-usha tadi, aku lagi minat sony cyber shot. tapi maybe jodoh aku dengan olympus kot. redha je la. so, semoga jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat. aminnnn.


p/s: aku pening dengan setting die ni. macam guna kamera mahal la pulak. sikit2 nak tukar setting. bajet macam beli DSLR la kan? *ada hati nak compare camera murah dengan camera mahal gedabak camtu? ish3, kang mengamuk owner2 DSLR ni jap lagi. tapi seriusly aku memang pening mase belek2 tadi. sebab bila ikut skemanya, tiap kali nak snap picture of human, pet, panorama, sport, food, flower etc, semua setting die lain2. belajar statistic pun tak susah cenggini. (mentang2 baru jawab quiz statistik). ngehngehngeh!! 


okey la. tu je. see u in next entry soon. da daaaa~


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')