advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 25 June 2012

MYFC?? best ke?


assalammualaikum



last week lepas je habis exam statistics, aku dengan mek klate pi changlun sat. dengan niat sebenarnya cuma nak pi beli beg besau saiz xxxL je untuk pack barang sebab kena simpan kat pantry nuu. tapi akibat penangan perut yang agak lapar, tau-tau je dah tersinggah kat MYFC ni. kebetulan time tu tekak ni terasa-rase macam nak makan fast food pulak. ngade tau tekak aku ni. haihh =')



actually, kitorang tak penah lagi makan kat situ. padahal sejak turun temurun memang restoran tu memang dah sedia ada kat situ. maklumla, students semua lagi prefer makan kat fast food yang lain. macam kat changlun ni, kalau bab-bab fast food, marrybrown dengan kfc je la jawabnye.. mcd, pizza memang dalam mimpi je la kalau nak dapat. kalau nak jugak, pi la merayau ke jitra dengan alor setar, baru la dapat hawaiian chicken, takpun doublecheese burger..




so, myfc ni kalau sekali tengok macam ada tiru-tiru kepsi sikit. nama pun dah dekat-dekat kan. myfc vs kfc. tak ke dah nak sama tu?? pastu menu dia okey la. tak la sama sangat dengan kfc tu. aku tengok myfc ni ada mushroom soup, pizza, pastu macam-macam jenis burger la. macam bbq burger, blackpepper burger, satay burger. blackpepper rice pun ade. tapi aku tak penah try lagi.








hari tu aku order satu set blackpepper burger. kalau amek ikut set, macam biasalah ada air and french fries. kira okey la tu kan. mek klate pulak makan set hot dog. dia kate sedap. burger aku pun boleh tahan sedap la. daging ayam dia besar gabak gila. jenuh jugak nak perabih sensorang. nasib ada mek klate tolong habiskan. tapi seriusly burger tu memang sedap. ayam dia rasa macam ayam chicken chop. lembut je.. nyom nyom nyom. sedappp. tapi tapi tapi. semalam aku ada pi myfc ni lagi. nak try crispy pizza dia. sangat tak digalakkan okey korang order pizza ni. tersangatlah tak boleh diterima oleh tekak aku ni. keras nak mampus. macam makan batu. memang dah takde rase roti dah. agaknya kalau nama crispy memang kena keras sekeras-kerasnya ekk??




kemain licin pinggan cik mek klate kitee. sedap sangat ler tuuuu~
sekelip mata je tengok-tengok da licin uolls...





ni la blackpepper burger aku with budak selekeh.





boleh la buat stok kenyangkan perut yang dah berlagu riang..




selain tu, bagi aku myfc ni best la jugak sebab harga dia semua da include tax. sama macam marrybrown jugak la. kiranya harga yang terpamer kat menu tu takde kos yang tersembunyik. tak payah la susah-susah kira bape tax dia semua. and tak payah nak takut-takut tak cukup duit bila nak bayar nanti. lagi satu, bagi aku harga makanan kat sini kompem lagi murah banding fast food yang lain. try laaa yek.. hehe




okey la, nak pack barang sikit. bai bai.. ouh2, sebelum terlupa. itu hari lepas aku keluar myfc, aku jumpa angry bird yang sangat comels and sedap uolls. jumpa kat gerai makcik cucuk-cucuk.. ehehehhe.




amacam, comel tak depa ni semua?? comels dan sedap lagi..



No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')