advertising purpose...CLICK ON THIS!

Sunday 13 January 2013

jom sihat, ceria, dan bertenaga.


assalammualaikum.



di kala member2 aku tengah busy mentelaah pelajaran, tetiba jari ni gatal nak taip entry baru. post bukan sebarang post. post ni ade ade kena mengena sangat dengan student, rutin harian dan kesihatan. bunyi macam nak post something yang beneficial je kan. tapi memang berguna pun.. 



INTRO: penah tak korang rase macam letih sesangat padahal korang tak buat aktiviti papepun, just surf internet, tengok tv atau benda yang tak keluarkan setitik peluh pun? pastu bila bangun tido pun rase letih, badan rase penat.. walhal baru je bangun tido kan..


aku selalu rase macam tu. sebab tu macam nak carik jugak la camne nak hilangkan sindrom-sindrom camtu kan.. pastu carik punya carik, jumpa la satu product ni.. rase macam nak try. 




blackmores executive B




menurut firasat aku, aku patut try product ni sebab product ni anti-stress, hilangkan keletihan dan buat kita bertenaga nak buat rutin harian. lagipun memang selama ni aku da try blackmores ni. tapi product vitamin c dia. bagi aku blackmores ni bagus sebab dia ni clinically tested. lagi-lagi bila zaman sekarang ni, macam wajib je setiap orang kena makan supplements untuk support and maintain kesihatan kita. bukan ape, memang la setiap hari kita makan nasi. tapi kita sebagai orang yang kurang ilmu nutrient, bukannye kite tau nutrient yang kite ambik tu cukup ke tak.. so, tu la gunanye supplement.



blackmores bio c 1000.



aku da ambik bio c ni dalam 2 bulan. hasilnya okey la jugak. sebab hasil die berbeza bagi setiap orang. ade member aku sorang ni muka dia makin berseri-seri sejak makan bio c ni. ade jugak yang jerawat makin surut, luka makin kering etc. so, bagi aku produk ni bagus dan menjimatkan. part menjimatkan tu yang paling aku suka.. ehehehe. sebijik tu dalam 40sen je. sebab kalau beli buah sepotong pun dah seringgit kan sekarang. so, sebab tu aku kate jimat.



kalau nak tau lebih lanjut pasal review product or harga pasaran, bole la tanye encik google. executive B tu pun aku tak try lagi. baru terase nak try. maybe sem depan la kot.. maklum la hujung sem la katekan, duit pun kering. lagipun tengah musim exam. tak sempat nak survey kat watson, guardian, carine bagai..



ok la. got to go.. nak sambung study yang terbengkalai. next paper, lusa.. da la paper berderet. mati la kalau tak sempat baca.. sorry kalau info berterabur.. sebab rushing sangat ni. lagipun dah lame tak tulis entry baru kan.. esok2 tak sempat nak berblogging.. heheh. ok byeee uollsss.



wasssalammm


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')