advertising purpose...CLICK ON THIS!

Tuesday 13 March 2012

langkawi budget trip day 1#

assalammualaikum



alhamdulillah. last week aku berkesempatan melancong ke pulau langkawi with my besties. seronok sangat. lagi2 bila we all choose untuk plan sendiri trip ni. at first, kitorang just ingat nak ikut group trip je sebab malas nak pikir transport and tempat untuk bermalam. tapi bila fikir balik, private trip lebih selesa and berbaloi. actually banyak lagi plan lain untuk sem ni, tapi since langkawi adalah lokasi terdekat buat mase ni, so proceed je terus. kan hidup sebagai student ni semua bende kena cepat and advance. tak gituew??



and sepanjang holiday aku hari tu, banyak benda baru yang aku dapat. contohnye, sekarang aku dah berani drive kereta. selame ni name je ade lesen tapi tak berani la nak drive. and sebelum ni aku tak reti sangat nak plan and organize trip sendirik tapi sekarang macam2 plan dah ade dalam kepala. pasni aku ingat nak pergi pantai merdeka, gunung jerai, gua kelam..haha over tak? tapi standard la tu, kan dah masuk sem 4. so, kena la berani kan?



okeyla, da melalut lebih2 ni. aku sebenarnye nak share my 1st day kat langkawi itu hari. bagi aku aktiviti kitorang ni kire okey la kot. kate pun budget trip kan. so, aktiviti pun yang bajet2 je. get-it??



time baru sampai. perut semua lapar. grab mcd je..




drive baby white saga ke destinasi seterusnya





tempat shopping famous-amous kat sana
(ismail group, langkawi saga, billion duty-free)





chocolate heavensss





finally arrived at tok senik resort hotel. nasib baik senang je nak carik =')





1st class service. 24hours services. terbaekkk!





ready nak hang-outsss





beras terbakar. shopping kain batik





lepak pantai cenang





ambil angin sebelah airport langkawi






cenang walk. shopping baju





langkawi uptown. dinner laksa langkawi. layannnnn





langkawi geopark. feel macam ala-ala kat i-city




tu je untuk hari 1st. ingat nak tengok wayang midnight. tapi terpakse balik awal pulak. hik3. tapi tak ape, esok bangun awal2 pagi, boleh keluar awal2 pagi lagi. excited menunggu esok. lagipun balik awal boleh layan pelangi kasih kat tv3. keh. haha almaklumlah, selalu kan layan kat tonton je. tu yang macam over tu..muahahahahaha. okey see u tomorowww.


esok aku update lagi okey byeee~



No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')