advertising purpose...CLICK ON THIS!

Friday 23 March 2012

padan la dengan muke aku

assalammualaikum


hai semua.. dah lame tak update blog. maklum la, ke'busy'an aku kan mengalahkan ke'busy'an wakil rakyat. terkejar ke sana. terkejar ke sini, dengan asignment berbukit lagi. (padahal busy buat asignment jalan jalan carik makan). (^_^)! sampai nak makan nasik kat cafe pun tak sempat u olls.. hah, yang ni tak tipu. serius ni, busy meng'on9 sambil main game, tengok2 dah pukul 4 petang. terlupe nak makan. tapi bagi aku, ni kire gud thing la jugak. dah kate pun tengah diet.. kuang3



tapi kekadang bila dah terlupe nak makan, mula lah perut buat bunyi-bunyi pelik. mula-mula try buat tak tau je. tapi bila perut ni betul2 tak tahan, tangan ni dengan lajunya tarik laci makanan bawah katil nun. niat sebenarnye nak grab roti ke, biskut ke, tapi mata ni pulak nakal semacam, tangan pulak gatal terus rembat chocolate bar yang diimport khas dari langkawi itu hari. dah la curik cokolat yang dah dipack kemas2 yang sepatutnya nak bawak balik ke klang nanti. isyyy. tak patut tau. degil betul tangan ni!!





ingatkan lepas makan satu bar beryl's camior, boleh la bagi perut ni kenyang sikit. tapi nampaknya takde effect langsung. then aku amek pulak cadbury, pastu baru perut aku macam okey sikit. tak bunyik-bunyik macam tadi. tapi part yang tak best nye pulak, aku repeat mende yang same tiap hari. even perut tak lapar pun, aku tetap grab chocolate. lagi lagi time tengok movie. lagi la mengunyah je.



and.... lepas dua minggu gitu, aku perasan muka aku macam dah jadi lain gile la. jerawat berlumba-lumba naik umpama kulat tumbuh kat roti yang dah expired tuuuu. euwwwww~ cuma bezanya jerawat aku takde la keluar warne biru, hijau dan sebagainye.. last2 aku terpakse tahan nafsu makan coklat aku. kena sorok coklat tu kat tempat lain. tension jeee. untung laaa family aku yang jauh di mate tu, nanti dapat coklat yang tak bape nak luak...


MOOD MENULIS ENTRY HARI NI:
pressure teramat 
tapi nak buat cemane, bintik kat muka kalau dihitung2, tambah tolak darab bahagi, 
total nya lagi banyak dari semua coklat2 tuuuu. haihhhh~



ok bai. wassalam


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')