advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 1 March 2012

evening with huda



assalammualaikum.


hai u olls. nite2 everyone. sebelum masuk tido today, aku nak coretkan sikit pasal my evening wif huda @ changlun last tuesday. actually takde bende pun nak citer. sesaja sebagai taktik nak membanyakkan post untuk bulan ni. hehe.  anyway, korang ingat lagi tak entry2 aku yang pasal baucar buku satu malaysia tu? 


sebenarnya tu salah satu tujuan kitorang ke changlun petang tu. my ex-roommate, huda nak spend her voucher for something worth it. so, she thought of buying stationary and also 8G thumbdrive. finally dengan aku-aku sekali langsung tak keluar duit. sebab huda belanje. hehe thanks huda. die tak tahu nak beli ape dengan baucar tu sebab tu die belanje. sesekali belanje ape salahnye kan? =')


lepas masuk due buah kedai camtu, due keping baucer akhirnya habis. sekarang ade another one left. maybe bakal beli novel kot. yelahh, kan that voucher will expired soon. daripada membazir baik beli novel, bagi aku baca kan? after we grab all those things, we decided to grab something like nasik to eat. da penat memborong la katekan. so ktorang menuju ke satu restoran di belakang c-mart changlun. restoran ni boleh tahan faymes jugak la sebab memang selalu full. tapi aku tak tau la pulak nama restoran ni. mungkin restoran klate sedap kot. sebab semua workers kat sini semua oyak klate.. (^0^)



meet fara huda, the thinnest




meet me, the fattest




ni nasik goreng black pepper aku




huda and her nasi goreng ikan masin.




both of us chose lime juice.




ni antara barang yang dibeli using those vouchers




tengok la betapa ramainya manusia yang kelaparan macam kitorang



lepas tu, kitorang ingat nak balik terus. tapi tunggu bas pulak satu jam. memang niat nak balik awal tu memang  spoilt gitu je la. selalu macam tu kan, asal niat baik je, ada je bende menghalang. kehkehkeh. tapi tengah2 tunggu tu, ade satu accident pulak depan mate. tapi tak la serius sangat pun. just kecohh je lebih. bas unic langgar2 sipi kereta ape ntah. tak cam.


sori. zoom punye zoom. last2 gambar tak jelas. naseb korang la


`kesimpulannya, malam2 tak elok merayau. siang2 merayau tak ape~


okeyla.. ngantuk. see u in next entry okay. nite everyone


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')