advertising purpose...CLICK ON THIS!

Tuesday 3 January 2012

jalan-jalan suria teh tarik

assalammualaikum..


finally, sampai juge ke day-6#. bermakne hari terakhir kat rumah. tomorrow morning da nak balik ke sintok. alahaiii. tersangatlah malas rasenye. kalaula tak apply uum. mungkin aku kat uitm shah alam kot. studying the same thing. tetibe teringat english poem the road not taken. kalau kat uitm sure aku bakal balik rumah selalu sampai mak aku bakal boring tengok muke anak die yang quite cute ni. ahakkks. tapi apakan daya, terlajak perahu bole diundur, terlajak apply jauhla nampaknye. =')

back to business. day 6# ni banyak juga tempat yang aku da merayau. antaranye meng'usha2 bengkel mengecat kereta. almaklumla pompuan macam kitorang ni manela familiar sangat pasal bengkel2 ni. so, terpaksa meng'usha2 dulu. hikhikhik. pastu seingat aku, kitorang balik rumah, pastu pegi maybank setia alam- taman setia alam (ntah ape tah name)-mcdonalds (aku belanje diorang chocotop)-pasaraya meru (carik barangan kembali ke sekolah). heheheheee~


nadirot wif fareyha. ape kejadahnya melepak kat taman pukul 4 petang?
 memang takde orang lerr


and malam terakhir kat rumah, kitorang keluar lagi. berlegar-legar mencari tempat makan yang tak penah pegi. tapi sebelum tu singgah ke rumah mentua kakak aku sambil melepak2 tengok tb dengan mak mentua die sambil men'cotcetcotcet.. jangan tak tau, mak mentua die ni sporting gile tau. sebab tu, aku selalu datang terus2 terjah masuk bilik. tak beradab langsung. kihkihkih.abaikan.

pastu tawaf setia alam, nampak pulak restoran SURIA TEH TARIK. tapi buat bodoh je.. tengok tempat lain dulu. tempat lain macam full sangat, then patah balik masuk yang suria tu. restoran ni macam best jugak la bagi aku. sebab suasane die macam tenang je walaupun die open. and lagi satu kat sini ade sediakan paper. sambil tunggu order sampai, boleh bace paper dulu. takde buang mase sia2. ye tak??


tu diaaaaaa



khusyuk.



si bolat yang berpure-pure rajin membace






suasana kat dalam suria






yeayyy. air da sampai. the 3 layer tea (left) and suria teh tarik ice (right). sedapp!






our choices. lapau. =')




time to eat.. aummmm!


amacam?? aku tengok menu kat sini banyak gile. yang aku tak penah dengar pun banyak la jugak. resah gelisah jap sebab banyak sangat pilihan. dasar pelantak terhebat. hewhewhew. overall, makanan kat sini bagi aku bolehla diterima oleh anak tekak aku.heheh~ kalau korang tak tau nak pegi makan kat ne, bole la makan kat sini. restoran ni pun senang je nak carik..

okey bai. wassalam..salam 2012..hik3

1 comment:

thank you for visit my bloggie =')