advertising purpose...CLICK ON THIS!

Wednesday 7 March 2012

weh..aku dah JATUH CINTA..

assalammualaikum


korang nak tau tak, mase cuti sem lepas aku tetibe rase lain macam je. rase macam jatuh cinta.. korang mesti tau kan rasa jatuh cinta tu macam mana. bak kata zack ikmal, rase macam makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah. aku rase aku pun camtu jugak. hee~


ni semua gara-gara kakak aku yang bawak aku pegi tesco itu hari. jalan punye jalan, akak aku ajak singgah SUBWAY. so, aku follow je lah. kitorang order satu set je sebab sebelum keluar tadi kitorang da masak. cuma tak sempat nak makan je. karang order bebanyak, lauk kat rumah sape pulak nak melantak kan? so, kitorang just order MEATBALL MARINARA. sedap giler weh. buat aku rase jatuh cinta.. haha. ape omputih kate, fallin' love gituw..:) 


tapi seriusly, bagi aku sedap la weh burger subway ni. pehhhh, especially yang meatball tu sebab aku gilekan meatball kot. tapi fyi, banyak lagi pilihan lain untuk korang pilih selain meatball ni.. yummy yummy!



gini la ghupenye meatball marinara tu. tapi versi aku itu hari banyak sayur and sauce.
ikut tekak masing-masing la.
credit to google




ahh lapaq. satu set ade ayaq, burger and biscuit




ni la biskut dalam set tadi. akak aku kate sedap. aku kureng sikit tang biskut ni




oppsss kantoi aku makan gelojoh sesangat :)
macam da seploh hari tak makan




fariha makan sopan sikit dari aku



well, bagi aku berbaloi la jugak makan kat subway ni. kalau makan sorang ni belum tentu habis satu set tu. pastu dah la boleh pilih ape je yang kau nak letak dalam burger kau ni. roti pilih sendiri, sayur pilih sendirik, sauce pilih sendirik. kau nak letak semua pun boleh jer. kfc, mcd, pizza hut ade camtu? kompem takde kan? hohoho. tapi nasib aku aritu dapat staff yang tak bape reti bahasa melayu, aku main angguk je la die nak letak ape pun dalam tu. aku bedal je semuanye..


okey at last, aku da jumpe cinta aku. korang da jumpe cinta korang? huahuahua. post entry pasal makanan, lapaq pulak jadiknye. takpe, esok nak melantak mekdi habis-habisan..hahaha*gelak jahat*


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')