advertising purpose...CLICK ON THIS!

Saturday 25 February 2012

jogging + makan-makan = ???

assalammualaikum


hai guyss.. banyak sangat mase terluang nampaknye petang ni. sampaikan tak dapat menahan jari dari mengupdate blog picisan aku yang tah apo apo ni. walaupun pada hakikatnye kerje dari lecturer da menimbun, tapi aku dengan tak sengajenye buat-buat lupe nak siapkan. hehe. ni semua gare2 omelan dari kawan-kawan dan my sis. kononnye sia-sia berjalan sane sini mase cuti, tapi tak habaq dalam belog. tak sangke diorang tertunggu-tunggu entry aku yang tak seberape ni.. haha.*nak termuntah!* (padahal diorang nak interprame dalam blog ni je sebenarnye) kehkehkeh.


okey. cukup2 la tu merepek. actually petang itu hari dengan tak semena-mena aku dapat mesej dari my bff, si budak awin tu. die text aku, ajak pegi  jogging la kengkononnye. time tu aku macam ter'blur jap. almaklumlaaa, tengah terkejut beruk ni sebab tetibe ajak berjogging. selalu kalau ajak keluar mesti motifnye nak shopping ke, tengok wayang ke, takpun makan-makan ke.. ni tetibe jadi out of ordinary. musykil jap. salah bace mesej ke ape ni kan. setelah dicomfirmkan, memang da sah die ajak jogging.. fullamakkk 1st time kot keluar jogging dengan bebudak ni.


dengan semangat berkobar2 nak berjogging, kitorang (aku, awin and emi) keluar dengan seluar track dan pakai selipar jepun je. bajet macam nak temankan diorang jogging je la. aku awal-awal lagi da siap bawak novel dalam beg. mane tau bosan ke ape ke kan. and lagi sorang kawan kitorang si budak adila bakal menyusul kemudian, katenye la.


bile sampai taman tu, dandan je budak berdua tu. aku ingat serius la nak berjoggingnye. last2 berjalan2 je sambil2 tu main batu refleksologi. tapi tak lah bosan sangat. lepas adilah datang, kitorang lepak-lepak sambil update citer masing2. then kitorang gerak ke shah alam pulak. mula2 cuci mate tengok rumah besau2 kat area  istana mestika shah alam. bile perut terase lapaqq, adilah suggest kitorang ke ss2 shah alam. layan ABC kaw kat sane. tapi seriously memang sedap gile wehhh. ade jugak makan bende lain. tapi kurenggg sket laa.


ABC coklat yang sangat marvellousss



awin and emi



aku and adila @ dil mera dil.



over-exciteddd



char kuey teaw. tapi tak kaw sangat. kecewa.



adila punye kuey teow goreng basah. die kate sedap.



awin the ABC girl. abc memang pavret die since forever.



perhimpunan abc sedap sedunia.. 



sepetang bersame abc. tapi once again nak habaq kat ampa semua, abc ni memang terlalu, terlampau dan terover sedap yang sangat marvellous. tapi tu bagi tekak aku la. kalau kat tekak korang aku tak jamin la kan. bile da balik sintok ni pon still terbayang2 abc ni lagi. betul tak tipu weyhh. hehehe


okeyla. tu je. thanks sebab bace keyy. see u in next entry. ok baiiii~


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')