advertising purpose...CLICK ON THIS!

Friday 16 March 2012

risau

ASSALAMMULAIKUM


risau. risau. risau. ahhhhh. aku risau gilerr. kerisauan aku kali ni memang da sampai tahap yang agak kronik. camne aku tak bimbang, minggu ni aku rasa yang aku macam dah berubah 360 darjah banding dari minggu lepas. aduyaii, camne nak explain ni? aku pun tak sure ape yang berubah, maybe hormon kot. tapi orang around aku semua perasan perubahan aku ni. aku pun sebenarnye perasan gak perubahan tu, tapi bila orang2 sekeliling pun perasan, maksudnya memang dah betul2 obvious la kan? aduhh makin risaaaaau.


actually case ni sebenarnye camni, selama seminggu ni (means every single day in dis week), aku notice yang pengambilan makanan aku dah lain sangat. minggu lepas and minggu2 sebelumnya, aku makan nasi 3-4 kali je seminggu. tapi sekarang aku makan nasi 2 kali sehari means 14 kali seminggu la kan? so, nampak tak betape obviousnye perbezaan kat situ. aku takut menyesal kemudian hari je.. adehhh. time aku taip entry ni pon, aku tengah sebok mengunyah.. *mengeluh*


tu belum citer part aku pegi pasar malam changlun rabu lepas. macam2 aku beli macam beli untuk buat kenduri, padahal makanan tu aku melantak sorang-sorang. betapa tak senonohnye aku kan? tapi nak buat cemane dah aku lapar. haishhh.. bertambah tambah risau.


okey la, nak cuba berhenti mengunyah sekarang ni. baik aku pegi jogging ke, bergosip kat bilik member ke lagi berpekdah dari dok mengunyah 24/7 kan? okeyy bai u ollss.



No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')