advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 23 February 2012

thanks 1M voucher =')

assalammualaikum..


macam yang aku story last sem, kami bebudak ipta/ipts dapat baucer 1 malaysia sebanyak rm200. so, sepanjang cuti sem lepas aku dengan banggenye nak bagitau bahawasanya aku da habiskan semua baucer2 tu dalam mase 2jam je. aku bajet member2 aku gerenti semua da abeskan jugak. tapi ghupenye teman sorang je yang terlebih excited. diorang ramai lagi tak abes guna. siap tak tau nak beli ape.. bagi aku la kan, sepatutnya government bagi la baucer tu rm1000 ke, barulah puas hati. overrrrrr!


nak tau kat mane aku berbelanje? of course la kat popular jusco bukit raja klang. sebab dekatlah jugak dengan rumahku syurgaku. then aku rase shopping kat popular berbaloi sangat. sebab popular offer banyak diskaun and ade offer popular card, pastu boleh tambah diskaun. bayangkan la, dalam jusco tu ade mph and popular. 1st lalu depan mph. tapi kosong and lengang sangat kedai tu. then aku menapak pulak ke popular. woooooooooooooooww! crowded abessss. boleh kate queue nak bayar tu 10meter++ panjang die. 


time ni la aku nak buli abang ipaq aku. aku suruh die pi beratur. we all yang gegurlss and ladiess ni pi carik buku. memang jadi rambang mate tau bile ade baucer kat tangan plusss novels magaziness semua best2 belake. da la aku dengan my sis memang kaki novel. dalam sejam camtu kitorang sempatla rembat fews books and comics. bajet macam harge semua tu around rm200 da..( padahal da kire siap2).


mase time nak bayar tu, pas cashier tu kire harge semua buku tu, die cakap belanje lebih rm150 dapat membership card free. ouhh. terase berbaloi2. then lepas tolak diskaun kad tu. semua still kurang dari bajet. fariha tambah 2 comics lagi untuk cukupkan harge.. aku just kena tambah lagi duehinggit je.. padahal harge sebenarnye semua + membercard adelah dalam around rm235++.. sure aku rase berbaloi gile kan. happy pun ade jugak sebab dapat belanje orang lain. kengkonon macam kongsi rezeki la. =') lain kali story morry pasal buku2 ni okeyy.. tapi once again, thanks a zillion to 1M voucherr!!


roof parking. muke happy je sebab tak payah keluar duit.ehekkks



excited sebab banyak buku. nak tolong balut buku auntie keee?



dapat tambahkan novel sedia ade.. happyyy!





happy memang ler happy. tapi bile masuk sem baru je, semua gune baucer tu beli text books. boleh save. aku pulak terkial2 carik cash. hahh, part ni yang tak brape nak syiokkk. adehh. da la ade pesta buku utara kat library nun. tahan je la nafsu tu nak shopping buku. yelaa. awal sem poket tengah kosong, gigit jari je la gamaknye. elaun pun lambat lagi nak masuk.. hehehehehe~


tu jeeeer. okey bye. thanks sebab bace ye. hikhikhik. gedikkk!


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')