advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 20 February 2012

selamat datang semester ke-4

assalammualaikum


syukur alhamdulillah. akhirnye aku berjaye meneruskan lagi perjuangan aku di bumi sintok ni. pejam celik, pejam celik, da masuk sem ke-4. dats mean aku still ade lagi setahun setengah untuk berada kat sini. tu pun kalau semuanye berjalan lancar. and i really hope so. honestly, bile masuk sem iv ni, aku rase macam malas giler. nak buat ape pun malas. nak pegi class malas, nak pegi cafe malas, even tido pon susah.. haishhh. kronik dah aku ni.


well, nak dijadikan citer. semalam means my 1st day in my 4th sem, aku macam langsung tak concern pasal timetable aku. aku tak tau class aku kat mane, pukul berape class start, semua aku tak tau. sampaikan aku dengan penuh rase tak sengaje terponteng kelas 1st aku. aku langsung tak tau aku ade class time tu. then petang tu, aku tersalah masuk class pulak. dengan muke confident, aku amekla seat kosong dan melepak2. tetibe lecturer masuk citer pasal statistik gunaan. kawan aku muke tetibe jadi biru. diorang cakap sepatutnye subject sains sosial. pulak daaaaaaaa. dengan muke selambe badak terus chaw. adehhhh.


kenape entah sem iv ni langsung tak semangat. malas pun satu hal. macam nak nyanyi lazy song by bruno mars pun ade. haihhhh. maybe sebab lame sangat cuti kot. tapi aku harap sangat sem iv ni akan cepat je habis. sebab tak sabar nak cuti lagi.. kehkehkeh.. lagipun aku da penat nak ulang alik dari utare ni. padahal da homesick.. huhuhu. okeyla. semoge hari esok lagi besttt dari hari ni dan semalam.. =')



walaupun aku macam tak semangat je nak belajar, tapi nak taknak kena jugak mengaku yang bahawasanya
I LOVE UUM


tu je.. thanks sebab bace. bye. wassalam.


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')