advertising purpose...CLICK ON THIS!

Sunday 19 February 2012

ICEROOM...yummy3

assalammualaikum.


dah berzaman tak mengupdate blog. terase kekok pulak nak menaip panjang-panjang. nak buat cemane kan, busy yang teramat..huhhhuhu. anyway, banyak giler aktiviti aku sepanjang cuti ni. nak citer dalam satu post memang teramatlaaaaaaaaah panjang. so arini aku nak citer yang part 1 dulu. walaupun bagi korang2, aktiviti ni takde la best mane pun. tapi aku hepi gilerrrr. pegi satu hari suntuk pun tak puas.. hehehehe.


sebenarnye aku dengan si fariha ni da berkurun teringin nak makan kat ICEROOM. tapi susah benar ler nak jumpe bende alah ni. sebab takde outlet yang dekat2 dengan rumah kitorang. paling dekat pun maybe kat bangi kot. last2 kitorang decide nak pegi another outlet die kat nilai sebab fariha familiar dengan area situ. so, kitorang pon follow je la. alang2 berjalan, singgah ler sekali kat nilai 3.. usha tudung sket, baju polkadot sket, beg2 sket... bile balik je, penuh boot kereta.. kehkehkeh.



aku rase beg ni comel. tapi orang kate beg ni terlampau comel. so, membantutkan niat nak membeli



fariha dan naurah di nilai yang sibuk



hujannnnn. jom survey something yang best2 bawah bumbung biru pulak =')



setelah round2 satu nilai. akhirnye jumpe pun iceroom ni. tak sabau rasenye



kompius. tak tau nak makan ape.



kami 



mereka



pilihan menu yang sangat best. semua sedap. thumbs up!



famous fried rice



kaya butter charcoal bread



ni aku punye. spaghetti with black pepper beef. marvellous!!



ni black pepper chicken rice. pun sedap jugak..perghhhh!!




banyak sangat air.. tak tau yang mane colo ice, horlick, home roaster coffee ice dengan tea love coffee
aku pun tak tau ape bende sebenarnye colo tu.



jemput makan...



ahhh. kenyanggg =')



byeee iceroom.. lain kali kitorang datang lagik ye..heheee


kebetulan time kitorang datang tu, ade price promotion. ade potongan 20% beb. murahla jugak kalau dikire. kirenye lagi berbaloi dari makan kfc, kalau bagi aku la. kalau iceroom tu banyak outlet kat selangor, sure aku bankrap sebab asek makan sane je. naseb baikla tak banyak.. hehehe. jimat jimat...


okey la.. tu je..esok another post pulak keyyy.. tunggu!! wassalam =')


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')