advertising purpose...CLICK ON THIS!

Saturday 25 February 2012

bosan tanam anggur? lets find a job

assalammualaikum.


seperti yang aku pernah habaq sebelum ni, aku still belajar lagi and my study masih berbaki 3 sem lagi. lain pulak ceritenye dengan kengkawan aku yang kat hometown kat klang nun. most of them ramai da habis study. so sekarang tengah beramai2 tanam jagung kat rumah. tapi tetibe dengar citernye nak carik kerje lain. agaknye da bowsan la kot tanam macam2 kat rumah tapi hasil tak menjadi =') *okey gurau*. 


and last2 dengan aku2 sekali follow diorang pusing klang-shah alam dengan tujuan utame nak carik kerje. tapi bagi aku kitorang lebih kepada hang out je. yelaaa, ikut hati memang teringin nak carik kerje jugak, tapi malangnye cuti tak lame. alang-alang tengah cuti tu, bolehlah sesekali keluar dengan kengkawan lame sambil update gosip2 terkini  and sambil2 tu jugak, aku nak jugak tengok macam mane orang carik kerje. yelaaa, aku ni mane la pernah carik keje. mane la tau satu hari nanti aku nak carik kerje jugak, takde la rase awkward sangat kan..


and that day awal2 pagi lagi aku da bangun sebab diorang kate nak gerak pagi2 lagi. excited la kononnye. almaklumlaaa, bukan selalu dapat jumpe kawan2 lame. kalau tak, tiap2 hari bangun lambat je la kerje aku..
and actually yang nak carik kerje sebenarnye just awinsyahrul dengan adiilah je. tapi aku and emi dijemput sebagai VVIP untuk meriahkan trip mencarik kerje diorang.. hehehhe


banyak jugak tempat kitorang jelajah that day. dimulakan dengan mcd klang sentral, lunch sambil melilai carik kerje kat klang parade ( tempat bebudak meru melepak zaman2 dulu kala) and finally sampai ke i-city shah alam tu. seronokkkk sangat tau.. and on the way balik tu sempat jugak singgah kat masjid shah alam dan tesco setia alam sebab syahrul nak beli kek kat King's. and dalam maghrib gitu baru lah sampai rumah masing2.. well, biase la girlss memang camni kan, borak-borak-borak, sedar2 da malam. tapi tu pun tak puas lagi tu, siap da set date nak kaluar lagi. hhuhuhooo.


ni kat mcd. khusyuk betul. exam pun tak khusyuk camni.



  berbincang dengan keseriusan yang melampau



sushi king



have a break. penaaaat



rest N' go



model tak bergaji



our lunch. lapaqq



muke kebulur macam seminggu tak makan =')



pusing-pusing cuci mate



sundance. usha kasut.



tunggu turn. ambik no giliran. sabarr je la



replika I-CITY 



hebat.. jalan pandang belakang



aku and emi nanongss



cubaan mengira bilangan anak tangga.



menantu2 pilihan



jom balikkk. masjid kate pergi. rumah kate mari.


tu je la citer part carik kerje time cuti hari tu. penat tapi happy. thanks a lot to our driver, miss awin. tanpe kamu, tak ke mane la kami2 ni. hehhe. and hopefully diorang dapat kerje cepat2. aminnnn. nanti bole la paw diorang secare berjemaah.. hehehe..peaceeee!


~tu jeeee. thanks sebab sudi bace entry ni key. okey baiii~


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')