advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 23 February 2012

gifts for the ladies..

assalammualaikum


entry aku yang sebelum ni kan aku ade story pasal baucar buku 1 malaysia. so, entry yang ni aku nak citer pasal buku2 yang aku beli untuk kakak2 and mak aku. walaupun buku tu tak seberape and semua tu just gune baucer. tapi hopefully diorang suke buku2 tu..=')


and inilah die;


ni semua buku yang aku beli



ni aku punye.. fiksyen je semua. tak ilmiah pun.



ni fariha punya. lagi mahal dari aku punyee. cisciscis =')



ni nazrah punye. memang 2 buku je. tapi perghhh, harge die..........memang tak disangke2



and lastly, ni mak aku punye. tebal macam buku financial management aku.
kalau buku fm aku lawa camni, sure aku A+.heheh


tapi.dalam banyak2 buku tu, actually 2 buah je buku yang aku rase berpekdah. yang lain macam hampehh ^ ^ 


buku muet and buku 1 hari 1 resepi.
korang jangan tak tau, sebab adenye buku resepi ni la aku da reti buat potato wedges sendirik..keh3.okeyy fineee, semua orang tau buat bende tu, aku sorang je tak kan. selain tu aku da reti buat meatball. hihi. bangge.



okeyla.. tu jerr. see u in da next entry key. thankss sebab baceeee~
heeeeeee (^__^)


2 comments:

  1. nad...buku 1 hari 1 resepi tue beli kt mna ?
    bpa puluh..nk bli jugak..hehe

    ReplyDelete
  2. buku tu ade kat popular je. kedai lain takde. ida pun ade satu. time ni la nak blaja masak tie. esok2 nak kawen senang.. *berangan* =')

    ReplyDelete

thank you for visit my bloggie =')