advertising purpose...CLICK ON THIS!

Friday 24 February 2012

kenape la 31 haribulan cume datang 7 kali je setahun??

assalammualaikum


selamat hari jumaat everyone.. so happy la today sebab hari ni adalah hari 1st cuti untuk sem baru ni. kalau hari lain, tersangat la penat sampai rase macam nak pengsan tengah jalan. and biasela kalau di utare ni, jumaat merupekan weekend and hari yang paling ditunggu2 oleh aku. pendek kate jumaat ni adalah hari untuk bangun lambat, untuk berangan, untuk berehat2 dan banyak lagi la. tak boleh ke hari jumaat ni jadi 48 jam?? huhuhuuu


merujuk kepada tajuk yang telah saya bentangkan sebentar tadi (ayat skema terlampau), actually selame ni aku takde la kisah sangat pun pasal haribulan-haribulan ni. tapi sejak2 aku dok rumah tanam anggur aritu, suke la pulak aku dok merayau sane sini. sampai la satu ari ni, my sis ajak aku pi BASKIN ROBBINS sebab katenye ade promotion. and macam biasela. kat mane lagi nak pegi kalau bukan jusco bukit raja sebab the nearest.. 


crowded giler time ni.



ni la promotionnye


selame ni aku pegi takde crowded sampai camtu sekali. tapi bile ade promotion, camtula jadiknye. actually promotion die macam ni; setiap 31 haribulan, korang akan dapat 31% diskaun untuk setiap pembelian handpacked ice cream ni. tapi cume ade 3 saiz je; pint, quart and half-gallon. sebab kitorang due orang je, so pilih saiz pint. pastu flavour pulak pilih strawberry cheesecake dengan ape tah lagi satu tu tak ingat. tapi seriously memang sedap.


ni antara berpuluh flavour yang ade



sambil shopping. sambil makan ice crem.



siap pun.


actually kitorang ingat nak makan je kat sana. tapi cafe die penuh pulak. ye laaa, tengah promotion kan. so, decide bawak balik, makan kat rumah. boleh share dengan our niece kan. tapi takut pulak cair, so aku curik2 makan sikit time on the way balik (padahal tak tahan tengok sedap sangat) =')


tetibe ade gangguan perasaan pulak time on the way balik. kitorang dengan tak sengaje masuk dalam popular lagi. nak usha2 novel baru. padahal novel aritu pun tak habis bace lagi. and dengan tak sengajenye TERbeli novel lagi. haishhh.. 


ni laaa die ni. membuatkan tumpuan nak balik rumah terganggu. time ni beli pakai cash je. baucer da habis. 


sampai je rumah, ais krim da cair. naseb baik diorang tadi ade bekalkan dengan ais kering. boleh la cover kecairan aiskrim tu. time makan tu, otak tak habis2 nak mengire kalendar. menghitung hari untuk 31haribulan muncul lagi. tapi unfortunately next 31st, aku still ade kat sintok. and therefore terpakse tunggu 31st may.. ahhh. lagi 97dayssss. haihhhhhh. *mengeluh*.


okeyla. tu jerrrrr. see u in next entry. thanks sebab sudi bace my entry okeyy. daaaaa~

No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')