advertising purpose...CLICK ON THIS!

Saturday 14 January 2012

finally. tapi risau sikit.

assalammualaikum..



wahhh. akhirnye aku da berjaye meng'graduate'kan sem 3 ni. tahniah! tahniah!. tinggal pack barang sikit. pastu da bole balik selangor lagi. tak abes-abes nak balik. padahal baru balik aritu. hesyy! da la barang sumer nye gedabak-gedabak. nak kena pack bawak ke tingkat 3. tapi takpe, bajet kengkonon bole exercise la kan. (^o^)


baru sejam yang lepas aku abes last paper. nak kate excited, takde la sangat. sebab bagi aku dalam 6 paper yang aku amek, rase dua je senang. yang lain macam speechlessss. lagi-lagi financial management. huihh, macam ade instinct kena repeat. abehla rekod bersih aku. lagipun baru plan sem akhir nanti nak relax-relax je. tak mo dah amek subjek bebanyak. da jadi camni, risau ler pulak. T_T




sementare result belum kuar ni, baik aku bersukeria dulu. nanti pas da keluar bole lah menangis beramai-ramai dengan kawan-kawan tercinte.. sebelum balik ni, nak layan movie puas-puas. balik nanti sure malas nak bukak lappy punyer sebab banyak lagi bende lain yang lagi besh kat rumah..hikhikhik. contohnye macam makan and tdoooo.=D


okeyla. nak pack barang sikit. okey byeeee~

No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')