advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 22 December 2011

OUCH.IT'S AN EXCITING DARBIAN NIGHT GUYSSS

assalammualaikum 



whoa, dua hari lepas my dpp (dewan penginapan pelajar) ada buat dinner special untuk semua resident die kat dewan mas (muadzam shah). at first, aku memang malas gile la nak pegi. tapi lepas kena blackmail macam2, aku pun macam surrender untuk join dinner ni. padahal bukan ade pape pun kalau tak join. cissssss. :)

well, nak dijadikan citer. aku seriously sangat malas bile haruss pikir pasal outfit untuk dinner2 ni. haishhh. tapi at last dapatla juge baju untuk dipakai malam dinner tu nanti. walaupun tak vogue, tak ayu, tak bape nak anggun, dan juge tak brape nak liplap liplap.dan jauh sekali ikut tema die iaitu elegant... tapi bole la takat buat makan2 untuk dinner ni =')

anyway.. aku harus highlight kat sini yang bahawasanya pada malam tu, aku tengok semua orang memang cun and meletop abesss. aku rase aku sorang je yang paling tak elegan dengan muke serabai, mekap pun takde, baju biase2 je..memang rase ketinggalan giler woooo..sobssss.

gambar aku pon tak banyak malam tu. datang lambat, balik awal. ngantuk. tak sempat nak bergambar dengan kengkawan lain. nah, aku serve korang dengan gambar2 time malam tu. tu pun hasil daripada stalk pacebuk kengkawan aku. hik3.. 


DEWAN MAS YANG GAH


time baru sampai (huda, aku, kak yana) peaceeee !!


geng mazura and ema. vogue siottt.


aku dengan huda. duduk satu table wif other seniors.


suasana malam tu. tapi kitorang dapat table belakang sebab lambat. tapi dekat dengan makanan. ahaksss


my bff cik syeri.. dapat meja VIP.. wowwww


antara performance menarik malam tu
(akustik band, persembahan dari pengetua, persembahan dari student indonesia)


izati and the geng.. meletoppp!


dayah, ina,wani and the gengsss


santapan untuk kami malam tu; nasi beriyani ;))


nombor lucky draw. tapi tak bertuah pun..yang penting dah have fun. yeayyy!


banyak sangat gambar malam tu. sampai tak tau nak letak yang mane satu. nyway malam tu kitorang enjoy la jugak walaupun lapar woo. makanan tak cukup. selain nasik beriyani ade juge mee kari, kuih muih dan lain2. tak hingat.. performance pon not bad la. even student somalia pun ade perform gak. tapi tak snap pulak. tapi paling nervous bile part spotlight tu.. haishh, gelabah gileee. kot kot hala kat aku. tak pasal2 kena menyanyi tanpe lirik atas stage.. takmo takmo......huuuu~

okeyla. tu je kot..see u in next entryy. wassalam =0


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')