advertising purpose...CLICK ON THIS!

Saturday 31 December 2011

teatime @ MK Fatimah


assalammualaikum..


hari kedua aku kat rumah last week diteruskan lagi dengan mengeksplorasi tempat makan yang tak pernah aku jejak sebelum ni. jom makan-makan malaysia. hari ni kitorang pilih restoran MK FATIMAH untuk minum petang. actually tak plan pun nak melepak kat sini. tapi dah alang2 da on the way ke bukit kapar. so kami singgah restoran ni jap..


restoran ni ala-ala mamak sikit. jom pekena maggi goreng die.


my sis khusyuk layan mee goreng mamak sampai anak dilupakan. ish3


jom melantakk~


tu dia.. little monster da bangun..baby, say hiii~


geng melantak. anyway, botol susu tu bukan aku punye okeyy.


overall, bagi aku makanan kat restoran ni tak marvellous sangat. biase2 je kot. aku order teh ais pun macam tak kaw langsung. tapi neslo dengan teh tarik die boleh tahan la. makanya, aku bagi restoran ni 2 bintang je.. huhuhu~

p/s: oh ye, this MK Fatimah is not the one which is at setia alam tu tau. ini yang outlet kat meru tu. maybe outlet lain lagi sedap kot. time aku datang tak ramai customer pun. tapi yang setia alam tu mak aihhh selalu  full seated..

tu je. okey bai~
wassalam jangan dilupakan..huahuahua


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')