advertising purpose...CLICK ON THIS!

Friday 30 December 2011

visiting our new-born cousin AFAF HULMA

assalammualaikum...


macam yang aku da gembar-gemburkan, last week aku da berjaya balik selangor dengan jayanya. tapi takde la lame sangat pun. dalam 6 hari je. and bagi aku, cuti ni langsung tak macam study week, for me its more to travel week... heheeee~ padahal sebenarnye bukanla travel sangat, just pusing2, ronda, tanpa arah tuju...

and my first day at home aritu, takde buat ape sangat pun. konon2 nak berehat dulu gara2 penat dan letih along the journey. tapi seriously, memang letih giler. walaupun aku bukannye orang yang drive bas tu tapi duduk selama 8jam dengan posisi yang terbatas sesungguhnya sangatla meletihkan. tak percaya?? try yourself..=')

then, lepas penat aku da hilang sikit, aku ajaklah kakak aku pegi lawat our new-born cousin. alang2 that day bebudak farha dengan farah ade sekali bolehla bawak diorang. tapi time nak pegi tu, budak kecik farha tido la pulak. kan da kena tinggal...


farha and farah. (a part of de picture have to be cropped)


inilah die my new-born cousin. introducing AFAF HULMA


the baby with the innocent farah hazhirah


and again. the baby with the REAL farah hazhirah


the baby sangat comelsss. walaupun melawat baby adalah perbuatan yang sangat usual. tapi bagi aku macam best giler. lagi2 bawak budak farah tu. selambe badak giler.. ditambah pulak dengan minum petang yang sedap kat rumah my makcik and pakcik. thanks for the karipap panas yang rangup dan juge nescafe panas yang marvellous..

tu je untuk kali ni.. nak study ni hoiii..kehkehkeh..
okeyyy bai. wassalam


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')