advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 22 December 2011

makan-makan jerrrr


assalammualaikum


hai u olzz, aku excited giler ari ni. finally dapat jugak aku balik kampung kat klang nun. nak buat macam mane kan, kelas aku 6 hari seminggu. then tiap jumaat ade je program. pendek kate 7 hari berturut-turut aku busy dengan tugas seorang student. da nasib badan.

dan berkat kesabaran dan ketekunan serta kededikasian aku, sem 3 aku nampaknya akan berakhir dengan jayanye tak lama lagi. this morning, my last class for this sem was over. yeayyy. but next 31st will be my first paper for my final. tapi paper tu macam okey sikit la. then another 1 week pastu, aku bakal ade 4 paper berturut-turut start from 7th january. for sure that time aku takkan dapat bersukeria macam sekarang dah.

ohh. semalam my process writing class adelah buat makan sikit-sikit. walaupun just sikit-sikit je, tapi sangat enjoy tau. tapi yang tak bestnya, semua makanan ditaja oleh lecturer. student langsung tak bawak pape. macam tak elok la pulak kan. nak buat macam mane, bilik kat hostel bukan ade dapur nak masak2 ni..hehee~ (padahal, lecturer aku pun beli je semua tu..) hikhikhik


so, that gorgeous lady with brown scarf is my english lecturer, MISS NURUL =')
with mira, yana and nisa.


moist choc cake; sponsored by MISS NURUL aka MISS NUNU =')


cik syeri and i (macam muka bangun tido)


macam2 ragam. aku pulak macam invisible kat situ. huh ! =D


last; THIS IS US !!


in conclusion; class process writing sem ni tersangatlah enjoy.. because we have miss nunu as our lecturer. dah la sporting, comel, and cun lagi. hopefully sem depan dapat class yang lebih happening.. yeahh..ayuh semangat.. huhhhhhhuuuu~ okeylah bai. wassalam.


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')