advertising purpose...CLICK ON THIS!

Wednesday 27 June 2012

hari-hari akhir semester 4


assalammualaikum


dah dekat seminggu aku terase-rase macam nak update blog usang aku ni. tapi bila nak tulis post baru, ade aje aral yang melintang. ececececeh. contohnya, ada orang ajak keluar la, pastu tetiba mengantuk la. pastu malas pun ada. tapi since 2-3 hari yang lepas wireless tempat aku ni tersangatlah hampeh. pastu terdengar rumours, katenya line takkan okey sampai hujung semester ni sebab staf kat ofis tu da tutup dah semua suis. so, aku time tu dah runsing giler. dah la aku ni kaki layan tonton. maklumla, semester ni pun tinggal berapa hari je lagi kan.



demi mengingatkan yang lagi sehari hari je aku bakal menamatkan semester ke-4 aku, so aku rase macam wajib jugakla update entry bebanyak. buat draf. pastu kat rumah nanti aku cuma kena publish je. senang. sebab sesungguhnya orang lain cuti duduk goyang kaki kat rumah, aku ni pulak umpama bibik yang diimport dari kedah. teruk ohh. mengeksploitasi kewujudan aku kat rumah. tapi aku seronokkk. ni statement pelik tapi benar.



actually, before aku balik selangor, aku dah berniat nak ronda-ronda negeri lain kat mesia ni dulu. cer teka aku nak lepak mana??? cehh, soalan suspen macam nak mintak pelempang je kan. padahal nak pegi perak je pun. aku ni kecoh je lebihhh. saje nak cuti-cuti mesia. pastu bukan nak pegi melancong pun. setakat nak hirup udara kat tempat orang je. and tempat tu adalah manjung. dah alang-alang pegi situ, nanti aku dah plan nak merempit dengan budak hud ke lumut. apa yang ada kat belah-belah situ eh?? itu yang aku tak tau...



maka disebabkan last two weeks aku baru je balik selangor. so, sebab tu la kot mak aku pun macam okey je aku balik lambat. asalkan pandai jaga diri and tak mintak duit belanja . tapi betul jugak, aku sebagai manusia yang dah berumuq 22tahun 2bulan 21hari memangla kena wajib pandai jaga diri sendiri and berdikari. takkanla nak pegi memane nak berhantar and berjemput kan. tak independent and otomatically tak cool la kan..ahakkks =') 



tak sabau nak bercuti panjang. nak berpuasa. pastu raya. pastu kumpul duit raya. yeayyy. part duit raya tu yang paling best. hahaha. baju raya pun dah siap beli 3 pasang. pasni nak beli lagi seploh pasang. kahkahkah. kemain lagi baju nak berbelas pasang kan. bajet retisss gituew. padahal bukan kemane sangat punnnn. okey la. semoge cuti kali ni lagi best and happenning. aminnnnnn~ 







okey. bye2 semester 4.. hikhikhik.


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')