advertising purpose...CLICK ON THIS!

Sunday 14 October 2012

hati terase nak ke overseas..


assalammualaikum



hai hai hai.. ni hao ma? da lama giler kot aku tak mengupdate blog aku yang tah pape ni. walaupun tah pape, at least sebulan sekali wajiblaa diupdatekan. ni tidak, dah dekat 5 bulan jugak aku ignore belog ni. kalau orang pregnant, 5 bulan da besarrrr gedabakkk kott perot tu.. dah macam orang tertelan tong gas kan. 



fyi, aku sekarang dah masuk sem 5. yeayyy. and so far so good, means belum ade repeat-repeat lagi setakat ni. alhamdulillahhh. ye la kan, program aku bukan macam budak engine punye program.. sebab tu boleh terselamat je tiap sem. tapi nak kate senang, takde la senang sangat pun. maybe aku ni termasuk dalam golongan bernasib baik kott. maybe la kot, maybeee.. sebabnyee selalu je sipi-sipi nak repeat. LOLzz



and-and, disebabkan program aku ni takde la nak tough sangat kott, jadi aku selalu tak serius, selalu play-play. selalu berangan sana-sini. kadang-kadang time weekdays, aku bole pulak tuang class pastu balik selangor. padahal dulu-dulu aku skema yang terover. nak ponteng pun takut. tapi sebenarnye tadek ape yang nak dirisaukan punn, sebab member aku bole tolong cover.. hehe. thankss kawansss!!



tapi sebab rutin aku selama 2 tahun ni asyik berulang je, so aku macam nak buat somethings new tau. macam pegi holidayyy kat overseas ke.. boleh tak?? sape nak temankan aku? sebab last sem da pegi langkawi, jadi niat aku melencong ke seberang pulak sem ni. bukan ape, even langkawi tu dekat je tapi pehhhh transport nak ke sana bapak mahal kottt. pakcik-pakcik teksi semua cekik darah tahap gaban. jadiknye, kalau nak pegi yang jauh lagi la mahal kan. lain la kalau transpot sendirik.. part transport tu je la aku malas nak pikir. tapi kalau expenses yang lain tu, insyaallah berehhh..



tapi aku takde la over sangat sampai nak ke Europe bagai. target aku just nak round yang Asia dulu. nanti dah keje ke, dah kawen ke, baru pikir yang Europe pulak nanti. eh, kawen?? opssss, tettttt.. tapi aku yang first timer ni kalau nak ke overseas, mestila kena ade yang guided. sebab tak penah lagi kan. insyaallah, kalau dah pandai, sorang-sorang pun aku tak kisah. keh-keh-keh. ayat kerek da keluar. tengok-tengok ade yang nangis dalam flight kang. hahaha. 


jom berangan sesama :)



ni baru namenye student. pi mana-mana pun buku still tak lepas. aku? memang tak la.. tapi kalau novel, maybeee kott.. heee~




bandung pun okey lagii. 




USS pun aku teringin nak pi gakk. jom, jom! heee~




krabi thailand pun best gakk.. berangan je la yang mampu :)




penat jugak bermimpi di siang hari ni. so aku nak save bende-bende ni untuk mimpi malam hari pulak. sekarang nak hadap alam realiti yang selalu buat aku pressure. kerja yang tak penah habis. bagi aku kerja tu boleh sebijik macam sayur mayur yang berlonggok-longgok kat pasar. belum lagi habis yang lama, terus tambah yang lagi baru.


tu je, okbai.. thanks sebab sudi baca and blogwalking kat blog ni... hehe. next entry pasal project utk cuti midsem a.k.a cuti eid adha pulak ye. stay tuneee. have a nice dayyy. muahhahahhaha




No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')