advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 25 June 2012

cheesy bites steak pizza.. marvellous!


assalammualaikum






sebab tak sabar nak bagitau content entry aku, makanya awal-awal lagi dah tempek poster pizza hut yang dah tak berape nak baru ni.. ececececceh. nak kate aku dah makan pizza baru la ni kan?? ya betulll. sedap uolls. makan jejari tepi tu pon dah boleh bikin perut terasa puas and kenyang. apatah lagi makan yang centre tu kan.. hik3. ( ketawa gedik).



ni story masa balik selangor yang seminggu tu la. teringin sangat nak makan la konon-kononnya. maka, aku pon paksa la fariha bawak aku ke situ. almaklumla, i kan belum ade kete sendirik, makanya harusla berhantar berjemput. nak bawak kereta depa tu, depa takut aku jahanamkan kereta depa pulak kan. makanya dengan penuh rasa paksarela, fariha bawak aku ke pizza hut setia alam. take away je pun..




ni la namanye orang tak reti nak sabar. kengkonon nak makan kat rumah, tapi belum pun sampai kitprang dah bedal jejari dia. tu yang nampak rongak semacam tu.




ni aku amek yang chicken steak. padahal sebenarnya aku nak order yang beef steak. orang yang on-duty kat kaunter tu la. tak tanya pon kita nak flavour apa. tengok-tengok dia dah bawak masuk order kat dapur. bila aku tanya balik lepas tu, boleh pulak buat tak tau. cisciscisssss. tak tahu ke customer should be treated like a king?? huhhhh!! geram jee. part service aku bagi 0.1 bintang je. dah la slowesttt. tapi yang chicken pun sedap jugak sebenarnya.. nasib baik sedappp.




aku amek set hari tu. so ada 2 bowls of soup-of-the-day. and garlic bread.




pehhhhh. sampai sekarang terasa-rasa kenikmatan and kesedapan pizza ni. nyum nyum nyum. sedap sangat. part rasa dia, aku bagi seploh bintang. kahkahkah. mentang-mentang pizza tu memang pavret, boleh la kata sedap terlampau. cer bagi mak aku makan, kompem-kompem dia bagi 0.5 bintang je... layannn. hehe~




ok. tu je bedtime story untuk hari ni ye adik-adik. kita jumpa di hari dan diwaktu yang sama tahun depan kat  iluvfoodsomuch.blogspot.com ye.. hehhe. okayy bai. wassalammm







No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')