advertising purpose...CLICK ON THIS!

Tuesday 19 June 2012

bebudak nakal yang dirindu =)



assalammualaikum


sekarang aku macam dah malas dah nak update belog yang langsung tak seberape ni. dulu excited kemain, tiap dua hari aku update. sekarang, sengaja buat-buat lupa aku ada blogspot. :)


hari ni pon malas. so aku buat shortest entry je hari ni. 4 gambar geng-geng aku kat rumah. aku sebenarnya memang takde geng sangat kat rumah sekarang ni. sebab semuanya dah tak single. so aku carik geng yang single-single je.. syahdu tak cerita aku ni?.




hadoi.. gambar tak jadi pulak. tangan parkinson sape la yang snap gambar kan..
dari kiri: (farha si pembuli, si sweet naurah, si sepet afaf)




gambar versi buruk yang tak blurr pulak.
alahai olympusss~




tu diaaaa, kemain lagi gambar ni nak blurr2. 
alahaiiii, si afaf yang tak mesra kamera.




si biru afaf.. tercerewet di dunia.



time aku kat bumi sintok ni, memang la rinduw teramat kat depa. karang aku balik, rase macam nak gila layan diorang. perangai tu kalau sopan santun takpe la jugak. ni dah macam makhluk dalam zoo dah aku tengok. tapi kalau duduk senyap, diam tak gerak-gerak tengok tv nuuu, lagi la aku heran. dah namanye bebudak, gituewla stylenye.. 



akhirnye ter'update gak belog ni. sekian terima kasih. muehehehhehe~

No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')