advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 28 May 2012

what's your flavour?


assalammualaikum


sape ni suka makan mcdonald's sundae macam aku? aku bukan setakat suka, dah macam addicted pun ada. kalau menapak kat mcd, dah tak boleh dah order mende lain. msti kena ade sundae gak. tapi biasenya makan double cheeseburger set plus sundae je.tu pun macam nak meletop perut  ni sebab kenyang sangat. tak kisah la sundae perisa ape pon, yang penting wajib ada satu sundae. =')



double cheese and sweet caramel sundae




dulu aku paling suka makan sundae chocolate. tapi sekarang dah ubah angin. rasa macam lagi prefer yang strawberry tu. sedap, masam-masam manis gitu. sesuai la dengan tekak aku ni. biasanya memang ada dua flavour tu je. tapi untuk masa yang terhad ni, ada extra satu lagi flavour untuk korang pilih. which is sweet caramel. tak tahu la ada lagi ke tak kat mcd nuu, sebab offer yang caramel ni macam da lama jugak laa. fuhhh, naseb baik aku sempat rasa itu hari.. sedapp. but too sweet kot for me. strawberry jugak paling sedap. yummy!




sekali lagi double cheese. tapi dengan favret strawberry sundae




nak dijadikan cerita, i had my first sundae in 2007. masa tu aku balik dari kelas tuisyen. biasela kan, kalau bebudak pergi tuisyen mestila merayau-rayau dulu sebelum balik. tak melepak, tak nampak macam remaja la kan? ^__^. then, time tu la member aku sorang ni (teahh) belanja aku sundae chocolate. sejak tu pantang jumpa mcd, mesti kena beli satu. unless time tu tengah pokai takpun tengah kenyang giler. time tu niat nak makan sundae akan terbatal dengan sendiriknyaaaa. muehehehhehe... so, thanks to teahh sebab introduce aku dengan sundae ni.




marvellousssssssss.




walaupon aku tahu yang bahawasanya, kat mcd ada banyak lagi desserts and beverages yang lain, macam variety flavours of mc'flurry (terbaru horlicks crunch) , chocotop, flavor twist, milk shake, and etc,.. aku akan tetap setia dengan dengan sundae. sebab sedapppppss. 




yang caramel ni ade lagi ke eh kat mcd? aku pun tak sure..




IN CONCLUSION, I'M A HARDCORE FAN of MCD's SUNDAE. ahaaksssss




sekian terima kasih. ok baiii. thanks sudi baca this post =')


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')