advertising purpose...CLICK ON THIS!

Sunday 6 May 2012

sime darby D' fabulous night


ehem-ehem, assalammualaikum =')



last week dalam hari rabu camtu, dewan penginapan pelajar aku (DPP Sime Darby) ada organize dinner untuk seluruh warga sime darby. ni kali ke-2 aku join dinner yang diorang arrange kan. bagi aku, kira okey la sambutan student-student kat sini. walaupun mulanya ramai tak mau pegi sebab esoknya ramai ada exam + quizes. tapi tetap meriahhh tau. time aku datang tu, semua meja dah penuh. tak tau nak duduk mane. tapi kitorang bernaseb baik la kot, sebab satu geng dapat duduk satu meja. pastu meja sebelah-sebelah pon meja kengkawan kitorang jugak..


tapi ramai member aku tak dapat nak pergi, so macam tak syiok sangat. ain takde, hudhud takde, even izzati pon takde. kalau tak, kompem diorang melaram habess malam tu. tapi sokeyy la, dah diorang ada hal nak buat cemane kan. malam tu aku tak bawak mini olympus aku, so semua gambar aku copy dari sana sini je. even food dengan performance pun takde snap gambar. tengok-tengok, semua pinggan dah licin. tak sempat nak snap. makanan aku bagi 3 bintang gitu, tapi untuk service katering malam tu, bagi 1 bintang pun dah cukup kot. slowwwest gilesss.. buat aku kebulur jee.


kejap lagi aku ade class. so menaip harus laju. malas nak letak caption setiap gambar.. layan je gambar-gambar kat bawah ni okeyy. ohh lupe, tema malam tu glamour + bollywood. aku sebagai seorang yang tak suke ikot tema ni, pakai je ape yang ada dalam almari. and for sure aku sememangnye tadek baju bertema begitu kan. bantai je pakai papepun, memang tahap sempoi habess. asalkan stay cute and menyerlahkan kesopan-santunan aku ahaksss...



welcome to Sime Darby D' Fabulous Night



sambil menunggu.. terima kasih encik photographer



sesi tayang gigi. mentang-mentang gigi mek klate lawa. gigi aku terus tenggelam =')



tasha the hottest with me the poyoestt



seha and zura.. they are gorgeous



hot stage. zura, mira, syeri and me



me with mek klate



adik-adik kat meja kitorang. padahal kitorang yang menyibuk kat meja diorang



time ambik makanan. nampak kepala aku je. sebab aku tetiba menyebok



ema, mira and zura



antara hot performance malam tu



seha, zura, mira






okey bai. happy sunday everyoneee. heee~

~peace no war~


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')