advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 28 May 2012

they are priceless :)


assalammualaikum



today aku nak story pasal barang-barang yang agak bernilai bagi aku. kirenya bagi aku, benda-benda tu semua ada sentimental value yang agak tinggi jugak la. tak bole suka-suka jual, tak bole suka-suka buang. pendek cerita, diorang (walaupun bukan orang) sangat priceless.. tak terharga... nak tahu barang apa? let's check it out yowww!



my hand watch. from my abah.. thanks abah.
walaupun takde la mahal sangat, tapi aku sayang giler jam ni. =')




 handset sony from my sis, fariha
beli handset ni 2008 kot. sampai sekarang still okay lagi. dah berjasa kat aku almost 4 tahun jugakla. 
sayang nak tukar yang baru.




 lappy from my sis, fariha
aku start guna lappy ni since old lappy aku kne curik dua sem lepas. sayang giler lappy ni.
 tak tahu la ape jadi kalau lappy ni takde. sebab dah berjase banyak sangat.




ni bears from my 'bestfriend everrr'
belah kiri name dia farah. belah kanan name dia chipmunk. =)
hello farah, hello chipmunk!




ni bantal pooh and cute small bear from cik syeri
present for my birthday last year..thankss




keychain 4 april from sasa and suhaila for my birthday 4 years ago.
keychain I love U from fariha 3 years ago.




bantal nightmare before christmas from my sis, nazrah  
masa mula-mula beli comel gile, sekarang dah banyak peta dah. sebab dah buat bantal busuk. muehehehehe




olympus VG-120 aku
my first pocket camera. so sayang gilerr la.



sebenarnye banyak lagi barang yang priceless bagi aku. unfortunately, takde pictures of them la pulak. kalau nak buat list memang sampai esok pon tak habis mention. kesimpulannya banyak giler barang tu semua. contohnya camni:


  1. bantal mr bean - mr. zack ikmal bagi
  2. black diary - from cik awin 8 years ago.. form 2 kot.
  3. baju t-shirts cute - from  izzati and mek ain for my birthday last year.
  4. pink shawl - from miss hudhud for my last birthday
  5. pooh clock - from bebudak dorm fatimah az zahra mase form 2.
  6. buku zikir lepas solat, handkerchief, sabun berukir bunga + bebola bunga kaca - from mr.ex.
  7. cream scaft - miss suhaila
  8. a lovely drawing - from mr. apiss
  9. pinky bear keychain + loket jade - from budak paiz
  10. sarung bantal pink masa form 1 - penuh dengan autograph and wishes 'ikhlas' kengkawan
  11. potret karikatur of mine - from teahh
  12. etc... sebab banyak sangat benda priceless kat dalam almari. hehehe... 


kesimpulannya, segala barang or hadiah yang orang bagi kat aku semuanya ade sentimental value yang tersendiri bagi aku. rase sayang sangat nak buang. sampai sanggup mampatkan almari, daripada buang bebarang tu semua. see, how much i appreciate all these thingsss.. so, in conclusion, bagi la hadiah banyak-banyak kat aku. kompem aku hargai sesangat and takkan buang mende tu.. huhuh0oooo..


ok la. tu je kot. k bye.. wassalam.. zZzzzZzzz. ngantukss


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')