advertising purpose...CLICK ON THIS!

Wednesday 11 January 2012

baucar buku 1 malaysia

assalammualaikum.



last monday, aku beserta beribu-riban student ipta and ipts yang lain dapat baucar buku 1 malaysia. huh, excited giler. almaklumla, bukan selalu dapat peluang beli buku secara foc kan. by the way, baucar ni akan expired dalam 3bulan. so, aku rase macam cuti sem ni nak menghabiskan baucar rm200 tu untuk beli novel, buku-buku macam majalah ke, komik ke. takpun buku memasak? euwwww~





and yang aku tahu la kan, these voucher boleh ditebus di hampir kesemua bookstore kat malaysia ni. especially macam bookstore besau-besau macam MPH dengan Popular tu. wahh, da tak sabau ni nak menerjah novel-novel baru kat  pasaran. lagipun aku da janji nak belanje si budak fariha tu satu bijik novel. untungla ade adik baik macam aku kan?? hikhikhik. (to fariha: tolong jangan termuntah).


sebenarnye rase bersalah tu ade la jugak sebab time amek baucer ni itu hari, awal-awal lagi da kena sound jangan beli bende yang tak berpekdah. belilah buku rujukan ke, kamus ke, alatulis ke. jangan asyik dengan novel. lagi-lagi majalah hiburan. tapi bile haku pikir-pikir balik, baikla aku beli novel kan. yelaaa, bile bukak sem nanti sure kena beli buku baru kan. pastu da la beli sebijik je. nanti tak dapat balik balance tu. baik beli gune cash je kan. tu pendapat aku la.. 


okeyla. nak sambung movie marathon jap. maklumla, next paper lambat lagi. gunekan mase dengan sebaiknye. lagipun balik rumah nanti jangan harap nak bermovie marathon memanjang...hehhehehehe.byeeee~

untuk maklumat lanjut pasal baucer buku ni, boleh klik SINI



oh my dear lovely bookss..please come to mama..=')


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')