advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 9 January 2012

exam again. and again. and again!!

assalammualaikum


saat ni jam handset aku tepat jam 3.05am. and aku masih berjage. aku bukanlah tak bole tido. keadaan memaksa aku untuk tak tido malam ni. terseksa dan agak berat jugakla mata ni. bayangkan pukul 11 tadi baru habis paper ketiga. and 9 pagi esok pulak, ade paper lain menanti.. perghhhhhhhh.


and bak kate member aku yang sorang ni (cik ina), mention pepagi bute ni kang ade yang mengigau pulak. alahaii. oh, katenye kitorang yang ade paper 4 hari berturut-turut ni, semalam jadi budak law, hari ni jadi budak arab. esok pagi jadi budak IT jap. and luse peluang jadi budak finance pulak. dengar macam best. tapi kitorang yang rase ni macam nak pengsan seminggu. aigooooooooo!


tapi ini la lumrah hidup seorang student kan. kalau tak exam, tak stay up and bla bla bla, then bukanla student namenye. and aku teringat ayat maya karin dalam pisau cukur yang berbunyik camni, "kalau diorang tak pernah hidup susah, diorang takkan hargai hidup senang kan?" hah, yang ni aku memang setuju sangat..


anyway, buat mase ni aku jeles gile dengan roomate aku yang sowang ni. gap die banyak kot exam ni. memanjang tengok citer korea. hadoiii. tak pasal-pasal dengan aku-aku sekali join tengok. yelahh, mane la tahan tengok die free je. da la aku ni seorang yang agak giler jugakla part-part tengok movie, drama etc etc tu. tengokla lepas 14hb nanti. kompem aku dok melekat kat lappy je nanti. HAHAHAHA (gelak jahat yang teramat).


walaweh. da agak 10 menit jugak la aku menaip entry ni. so aku nak chaw cin chaw dulu. becoz i got many things to be settled before 9am. chewahhh. kemain lagi nak speaking. sudah-sudah ler tu, esok bukan paper english pun kau tetibe nak speaking ala-ala harry potter bagai. kekekkeh. okeyla. wish me luck ye. not only for tomorrow. but untuk forever tau..


ni hah, aku hidangkan gambar yang buat aku makin stress mau study nii..*sighhhh*
tapi. buku aku tadekla banyak gila camtu. and this is so not me. =')


okey bai. wassalam
(ayat aku macam merepek-repek. adakah tanda-tanda aku da mamai?)
ohhh. tidak. baik aku habiskan bace notess sebelum aku zZzzzZzzzzZzzZzZZzzzz.


p/s: tak sabar nak amek baucer buku 1 malaysia esok. dengar-dengar dekat rm200 jugaklah.
bolehla melantak beli novel untuk cuti sem nanti. peaceeeeee!

No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')