advertising purpose...CLICK ON THIS!

Friday 18 November 2011

tekak da macam tekak mat saleh

ASALAMMUALAIKUMMMM.


sejak balik dari cuti midsem aritu,aku kat uum sintok ni,macam malas nak pegi makan.yelaa.nak order makan pon berjam2 lamenye baru makanan siap.memang bengang la.itu kalau malam la.kalau siang,ade nasik campur je.tapi aku malas nak beli.sebab time nak beli je,lauk semua tinggal sisa.abes selera aku mati tetibe..then,kalau macam tu memang aku terus masuk bilik,korek2 stok ape yang ade.


time camni la baru teringat rumah..nak makan pape,masak je. waktu makan je,lauk semua panas2 lagi. paling penting nak ape,semua ade kat dapur.tinggal amek je.bile aku mule2 stay kat sintok ni, memang aku rindu giler semua tu.tapi nak buat macam mane kan?another less two years to go..tak saba nak grad.


bile mane aku malas nak beli makanan.sure2 aku korek je ape yang ade.nanti hasilnye jadila macam ni:


tuna sandwich
menu breakfast yang kadang2 jadi menu lunch.tak pon dinner

kalau malam pulak, biasenye ni yang aku makan:



burger daging kat cafe

da la kawan aku pun jenis yang malas gak nak tunggu2 ni..memang aku ade geng la nak beli bende2 ni tiap ari.huhu.kalau tak burger pun,kadang2 aku beli ni:


delicious benjo


tapi....option terbaekkk kalau malas jugak nak berjalan ke cafe beli makanan,memang ni je la pilihan yang ade:


maggi aka mee segera..fuhhh,terangkat!

kadang2 bile selalu sangat makan bende2 fast food macam ni, da rase macam favret food pulak. sedap, enak, lazat, lazizun, delicious, tasty dan lain lain..huhuhu.kadang2 rase tekak aku ni da macam tekak omputih da sebab selalu sangat makan bende macam ni..tapi bile pikir2 balik,makanan macam burger ni banyak gile kot kalori die..risau aku.dah la aku memang sah2 da bulat..haih.pasni, kena pose slalu la gamaknye.pastu buke minum air kosong je..memang kurus la..wahahahahhahahahha.(cakap je lebey,buatnye tak ponnnn).


so,kepade korang yang bace entry aku ni.doakan aku jadi kurus.okey??sayang koranggggg


datzzz all.wasssalammm =')



No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')