advertising purpose...CLICK ON THIS!

Sunday 13 November 2011

barbeque...nyum nyum nyum!

assalammualaikum=')

last week family ade la buat BBQ.alaaa,buat kecik2 je..almaklumla,sempena aku ade kat rumah kan.padahal aku yang request buat bbq sjak belum cuti lagi..kirenye diorang macam kesian la kat aku.sebabnye bile diorang buat tyme aku kat u,nanti aku tacing..so,diorang pon buat tyme malam raye haji hari tu..tengah2 mak aku susah payah masak rendang kat dapur,anak cucu die bole pulak suke rie bbq kat luar..memang kureeeeeng je kan termasok aku. wawawawawa !

kitorang masak sesikit je pon..seafood2 je.fresh from the market..abang aku bawak balik dari kampung die.malaz nak citer banyak,homework pon da melambak2 dan berlonggok2 da tu.korang layan je la gambar yang sempat snap mase tu ye.bak kate omputih,'a picture tell hundreds words'.
huhhhh.layaaaaaaaaaan!
ohhhh my favret mr.crab

abah aku yang baru balik dari surau pon sporting je join dengan kopiah2nye


yang beboys jadi tukang bakar


si kecik ni pon nak join jugak

happy couple =')


abang ipar aku pon nak tunjukkan bakat jugak

zack ikmal siap berposing.konon kacak ler tu..keh3
sedapnye mencekik.tak pandang kiri kanan dahhhhh

bulat gileeeer budak ni..guesss who???
tu je program bbq aku aritu.tak well-prepared sangat pon..bakar je ape yang ade.yang penting rumah tak terbakar kan? kalau rumah pon sampai terbakar,memang aku tobat tanak ber'bbq lagi pasni. traumafobia=(trauma+fobia)...sesuke ati aku je..hahaha.

okey la.aku nak permisi dulu ni.thanks a lot yeeee!.byeeeeee~cau cin cau..=')


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')