advertising purpose...CLICK ON THIS!

Saturday 12 November 2011

berakhir sudah mid sem break yang huru hara

assalammualaikum =')

da berkurun tak update belog. aku tengok da bersawang2 da ni..so, harusla mengupdate dengan penuh keterpaksaan. huhuhu. nyway, mid sem break aku aritu ade la almost 3 weeks. lame la jugak compare dengan u lain kan. deepavali plus aidiladha kan...sampaikan sesape yang datang ghumah aku akan cakap camni "eh,ko ade kat rumah lagi?" takpon camni "balik2 muke ko yang aku nampak kat rumah ni". memang ayat mintak penampo la kan. macamla aku tak bosang tengok muke diorang..wakakaka

even cuti kali ni agak lame la jugak.tapi aku macam tak buat pape pon. sesekali kuar jenjalan, berbabeque aritu, shopping sesikit, muke aku kua masuk bank, menghabiskan duit sane sini (mane taknye makan sana,makan sini.memang kontra la kalau kat u.kat ostel sebok jimat memanjang),pastu ade la jugak mencube resipi cilok kat internet sket, termasukla tido kat ospital aritu hahaha. tapi yang paling tak boleh blah sekali adalah aku pegi pinjam anak orang sebab terlampau bosan teramat.haha hiperbola gileer.

nanti bile free aku update pasal semua tu ek..sekarang ni nak haiya alaaaassolah dulu.daaaaa~

thanks a lot.bye. =')

No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')