advertising purpose...CLICK ON THIS!

Tuesday 29 November 2011

jom ke A&W =')

ASSALAMMUALAIKUM....


oh hooo.dis is A&W symbol...


oh hai..aku actually sangat sangat teramat lapar hari ni.so mood untuk citer pasal restaurant or food sangat berkobar-kobar..and pe kate aku review balik trip penjelajahan aku ke A&W RESTAURANT mase cuti aritu..okeyy fine,bende da lame tapi aku baru nak citer sekarang..sungguh ketinggalan zaman.ni kalau kakak aku or cousin aku,si NADHIRAH ISHAK ni bace, sure aku kene perli setahun.


camnila suasane tempat tu mase aku datang.
ade romantic couple di situ =')


ohhh yerr, aku terlupe nak citer pasal budak NADHIRAH ni..punye la lame nak tunggu mak nenek ni bersiap.padahal pakai tudung instant je pun..pada hari kejadian tu,aku dengan akak aku kena jemput 'tuan puteri' ni dulu dari singgahsane die..


okey..dis 14years old girl berpure2 comelsss


actually aku tak familiar sangat dengan A&W ni. kalau kfc dengan mcd tu lainlah,da selalu pegi.tapi seriously cakap memang aku tak tau nak order ape.then akak aku suggest amek rootbeer float,coney dog,waffle with ice cream and french fries..kitorang pon okey je.yang penting akak aku belanje..wahahahhaha.


so,these are our meal.eh,mane french fries?sape nampak?



beta dan rakyat beta.(^__^)



the delicious waffle in da whole world.wahahahhaa(closer view)


aritu tak snap pon gambar my akak.die segan kot nak nak snap sebab da belanje kitorang.orang kate bile da belanje,tak bole menunjuk2.nanti riak..makenye die takmo menunjuk2 kan muke nye yang sweet macam aku tu.anyway..thanks sebab belanje and jadi supir tanpa gaji kitorang ek..huhuhu


sebenarnye kitorang pegi makan kat sini pon sebab akak aku yang ajak.katenye teringin gilerrr minum rootbeer float kat sini.tapi malangnye,kalau datang ari sabtu macam aritu, rootbeer tu die provide dalam paper cup je..aku suke dalam gelas kace tu.rase over sedap je.(ehhhh????)


oh.kepada sesape yang nak pegi A&W tu aku prefer menu ni okey...sedapp gilerr


ice cream waffle, curly fries, root-beer float
marvelous!!

kesimpulannye,aku suke kat side-meal die je.yang main course die macam coney dog(macam hotdog), burger2 die sume aku macam tak minat sangat..tapi tak tau la korang.tekak kite laen2 kan.kalau korang kate root-beer tu tak sedap jangan salahkan aku pulak..kang tetibe muncul email dalam inbox mintak claim duit sebab aku tipu...oh,memang tak la.tapi biasenye lidah aku tak pandai menipu.bile die kate sedap,maksudnye memang sedapppp gilerrrr.

okey.lepas post entry ni rase kenyang pulak...haha.
bye.nak tido.wasssalammm



No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')