advertising purpose...CLICK ON THIS!

Friday 7 October 2011

tetibe teringat zaman sekolah..

hai semua.gud afternoon n also gud morning to those who juz woke up..its already 2.03 pm okey, wake up wake up!! heyyyy,talk about wake up tetibe teringat lagu 'wake me up when september ends' by green day.. lagu ni aku first2 dengar adelah dalam 3 tahun lpas.time2 skola lagi mase tu.maybe sebab aku ni memang type of people yang sangatla suke lagu2 slow,so lagu ni jadi favret la time tu..tak kesahla lagu omputih ke lagu malay ke..lagu indon pun aku layan jugak kadang2.tu pun yang bez2 je la.kalau yang xbest memang sorry to say larhh kan..n diz song act. kawan aku yang introduce kan.she was so fanatic wif english songs.well,budak english A1 la katekan..radio pun nak channel hitz dengan fly je.era dengan hot tak maen la kan.cehhhhh! =')
bercakap soal kawan2 skola, buat aku teringat zaman skola aku yang ntah ape2..apetah lagi aku punye zaman skola terlebey lame dari membe2 seangkatan aku..means aku amek stpm,so 1 year and half lebih dari diorang.first rase macam #$%^%#@^! tapi lame2 rase seronok dan bangge dan juge grateful sebab ALLAH decide the best way for me.and since dat, i believe that everything happen for a reason.yeahhh believe me (*_____*)!! intro sudah tersangat panjang.hehhe.so, as usual kalau teringat something harusss tengok gambor kan...jom la ape lagi?

form 6 class @ kelas 1 malaysia.macam2 ade.

i am an ex highskoolian.klang high school
and high school klang ni jugak pernah jadi set utama untuk shoot drama 6 progresif..n i've never missed to watch each episode..n my juniors became de extras.n aku da terlepas chance la nak masuk tv sebab time tu da masuk u..haaaa drama ni la yang aku cube nak citer

6 PROGRESIF.shoot in laz 2010
da la shoot kat klaz kitorang.kitorang yang design untuk class ni okey..curtain,board,frame etc sume kami yang choose n buy.diorang tak tukar2 sampaila shoot drama ni.hishhh,bebudak junior memang pemalas takpun diorang tak berseni macam kitorang.hehe

see..my beautiful classroom =')

ni mase jamuan akhir tahun form six.macam biase,baju putih kain biru.:)

ni pas last paper stpm.bajet macam pasni da takmo jejak kaki kat skola lagi

ni la class kesayangan aku 6A6.korang nampak tak slip2 tampal kat meja tu?ni la namenye exam.haha.and time ni aku sorang je jawab exam kat class ni sebab aku diKUARANTIN..chicken pox babe.dasyat xdasyat laa.kena pakai face mask.
aku join persatuan sejarah.as u can see,2orang je malay students

ni mase graduation day form five dulu.cube carik aku yang mane?kalu jumpe memang power

ni pic class mase form five.memang kene bagi besau sket bagi korang nampak muke aku.time ni aku salah port.:)

and this is my fren who olwez be with me since kindergarten kot,until now.same tadika,skola rendah,menengah,masuk ostel sesame,stpm,universiti and same hostel kat uum ni.<3

aini syamimi (right side) and me (left)

well.tu je kot yang bole aku share buat mase ni.lappy aku pon da panas macam nak meletop je gayenye sebab da bukak dari pagi tadi.(pagi apenye,bangun je da lunch hour)hehe...
anyway.thanks a lot.have a gud weekend.
bubyeeeee.nak sambong tido.ZZZZZzzzzzzzz.tak seno'oh!











No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')