advertising purpose...CLICK ON THIS!

Saturday 8 October 2011

countdown to eid adha holiday.yeayyyy!

woww.tak saba rasenye nak bercuti lagi 2 minggu.huuuuu~ tiket da siap beli awal2 ni,takut habis kan..sebabkan terlampau excited n teruje nak balik berhari raye,macam2 list da buat ni haa.nak bawak balik ape,nak belikan ole ole ape n last but not least,ape yang nak dibuat sepanjang cuti 2 minggu ni?tiap hari aku dok berangan nak buat ape time cuti nanti.almaklumla,cuti cume 2 minggu je.bukan 2 bulan.so,tak boleh buang mase dengan sie2.hehe(1st time fikir macam ni,padahal selalu buang mase adelah hobi aku yang utama) kehkehkeh!!so,antara aktiviti yang terlintas kat kepale aku buat mase dan minit ni adelah:cewahhh,aku da siap senaraikan da ni.nampak sangat da kemaruk sangat nak bercuti ni haaaaa.haishhhh!

1# nak melantak di ice room,nilai.woww,jauh gile nak pegi ni.keje gile!

2# rase macam nak try ni.iceroom special.hehe

3# alang2 nak ke nilai kan,nak borong polka dot kurung la

4#. nak berbarbeque dengan family and kawan2

5# pegi i-city pun boleh.xmasuk lagi yang tempat sejuk beku tu =')
6# haha,aku melantak ketupat bebanyak.lame lagi nak jumpe ketupat pasni.tunggu raye tahun depan

but..sumer ni akan cume jadi angan2 dan khayalan semate2 kalau takde my driver.hihii.semoge die xbusy la ye. almaklumla,orang bekerjaye la katekan..haha


ni la my sister merangkap my supir.HAHAHA

hah,tu je la kot idea mase cuti nanti.maybe ade addition la kot.takkan 2 weeks buat tu je kan.harap2 mood my supir okey la ye..hihii
okey la.thats all for now.thanks a lot.byeee =')


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')