advertising purpose...CLICK ON THIS!

Sunday 29 April 2012

friday i'm in love


assalammualaikum


rase macam dah lame giler tak update blog ni.. nak kate aku busy, memang busy pun. tapi takde la busy sangat sampai tak sempat nak online. lagipun aku ni selalu online bila mana aku tengah carik bahan untuk asignment aku. alang-alang dah surf kan, jari ni laju je nak log in facebook. tu yang hangpa selalu nampak aku online chat tu.. padahal aku tengah sebok menelaah.. ecececehh. 



so, kat u aku sekarang ni, semua bebudak tengah busy siapkan asignment, tutorial, portfolio, slide, etc. maklumla sekarang kan dah hujung april. kejap lagi masuk bulan mei. then hujung bulan mei dah final exam. so, kirenye syllabus pun banyak nak khatam dah. tapi bagi aku pulak, di saat-saat camni la aku dok melayan movie + tido asal ada mase terluang. padahal banyak lagi asignment tak siap. (asal post entry je aku story pasal asignment aku. tapi pecaye atau tak, dari dua bulan lepas satu kerja pun tak siap-siap).



selain dari tengok movie + tidur, aku ade hobi lain. iaitu layan drama-drama baru kat tv. walaupun aku kat hulu ni susah nak carik tv untuk isi masa lapang aku. tapi thanks to TONTON sebab kasik chance kat aku layan citer-citer yang aku missed nak tengok in case aku ade class or ada meeting program. *bajet macam aku orang penting je kan* and apa yang aku nak habaq kat angpa semua ari ni sebenarnya adalah pasai one of my pavret drama yang baru start tayang 2 minggu yang lepas..




poster pun da bajet macam drama korea =')




tapi seriously drama FRIDAY I'M IN LOVE ni memang klakar giler. sape yang tengah stress tu boleh la layan drama ni kat slot aurora tv9. kalau tak salah aku setiap hari khamis 8.30pm. aku pun tak sure sangat sebenarnye pukul bape dia tayang kat tv9 tu. bila aku dok u ni, macam tak bape nak alert sangat schedule program kat tv tu hah. lain lah kalau kat rumah, memang aku je yang tercongok depan tv tu.. 









drama ni dibintangi oleh Qi Qushairi (awang a.k.a amir hisham), pastu ada jugak Nellydia Senrose, Bella Dally, Aiman Hakim Redza, Rizal Jaafar, Zoey Rahman, etc.. so, good news untuk peminat drama Vanilla Coklat tv3, pelakon-pelakon drama tu pun ada dalam cerita ni. and yes, izara aishah pun bakal ada. tapi maybe untuk satu episod je kot.. kira okey la tu kan.




hah, ni masa lagu intro drama ni. tengok pun da tau citer ni giler-giler-giler =')




apa yang aku boleh story kat sini cuma drama ni mengisahkan Awang yang akan fall in love setiap hari jumaat dan akan berpisah pada next thursday. and the next friday once again akan fall in love lagi. so far yang aku dah tengok, first week ada fouziah ghous, 2nd week ada puteri sarah liyana. this week tak tahu la sape yang bakal muncul. tapi yang aku perasan, drama ni macam bagi banyak idea untuk tackle girls tau. sweet sangat.




80's style.



bagi aku, drama ni quite interesting tau. bagi korang tak tau la. bagi yang tak penah tengok tu, dun worry sebab korang boleh tengok kat TONTON for free. macam promote tonton la pulak kan. eh, tapi actually aku perasan cerita ni wujud pun bila aku kebetulan belek-belek tonton masa nak search drama lain. so harap korang pun enjoy layan drama ni. and seriously drama ni akan buat korang tersengih-sengih sambil tergelak-gelak sensorang.. hehehe




okey tu je... bai. wassalam




p/s: dalam drama ni, baru aku perasan yang Qi Qushairi ni macam quite sweet and cute gak. untung la yuna.
peaceeee. =')

No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')