advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 5 April 2012

finally after 50 days


assalammualaikum



saat ni aku tengah bersenang lenang dalam bilik ostel aku yang umpama macam heaven bagi aku
sangat heaven
sebab segalanya aku buat dalam bilik ni
makan, study, tengok muvie, paling penting tempat tido aku kat sini
dah macam rumah kedua
and malam ni aku bakal tinggalkan rumah kedua aku selama seminggu
tak la sedih pun sebenarnye
rase excited nak balik rumah pertama aku lebih dari segalanya.
(^___________^)



malam ni aku nak bertolak balik ke rumah pertama aku kat selangor nun
sekarang tengah belek belek tiket. takut salah date. nasib baik betul.
5 april 2012, 10.45 pm.
klang here I come
dah 50 hari @ dekat dua bulan jugak tak balik rumah
tapi sem ni terase cepat je mase berjalan. tak terase lame.
kalau sem sem lepas, seminggu macam sebulan 
tapi maybe sebab aku da agak senior kott kat sini, so da boleh adapt.



tapi cuti midsem kali ni seminggu je
macam tak cukup la
boleh tak, nak extend cuti tu? dua minggu ke, sebulan ke? masyuk sikittt
nak jumpa tut, nak jumpa tutt, nak jumpa tutttt lagi.. 
hurm... memang kompem tak cukup masa. 
nak tunggu cuti hujung sem, lambat lagi. lagi 3 bulan.
haihhhh



tapi takpe la, ni la namenye dugaan hidup sebagai student
karang dah habis blaja, rindu pulak nak ulang alik dari selatan-utara, utara-selatan ni kan.
errr, selangor tu utara ke? aku bab bab geografi memang failed sikit
ahaha. ok la. lapar dah ni. nak jalan jalan carik makan jap.
byeeeeeeeee~





No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')