advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 19 April 2012

tolong.... berat aku dah melambung

assalammualaikum


selase lepas, kawan aku si fara and huda farahuda ajak aku pergi kompleks changloon (c-mart) sebab akak die nak singgah situ. aku macam berbelah bagi la jugak nak pegi ke tak mau kan, sebab esoknya ada exam. by the way, dah lama giler kot aku tak jejakkan kaki kat situ. padahal tu la tempat paling famous-amous bagi student uum cam kitorang ni. makanye, aku pun ter' setuju nak ikut.. 





tapi.... ape yg aku nak citer sekarang ni bukan la pasal changlun ni. tapi sebenarnye pasal berat badan aku yang semakin melonjak-lonjak naik. ape kaitan antara changlun-berat badan melambung? actually, masa aku tengah bersiap-siap nak keluar pi changlun tu, aku tarik la jeans yang agak lame aku tak pakai. pehhhh, sekali pakai da macam sarung cempedak dah aku tengok. ketat gila woo. mase dulu2 aku pakai longgar je. ape maksudnya tu?? (paham-paham sudaaaah) T__T. tapi secara positifnya aku pikir, maybe seluar tu mengecut masa dicuci kot.. *sedapkan hati sendirik* kehkehkeh.


then, masa kat changlun tu, kitorang round banyak tempat gak la, banyak masa terluang sebab target balik pukul 5. ade lagi berjam-jam. so, aku ajak si huda ni masuk satu kedai buku. aku usha buku-buku yang ada. aku macam tertarik nak beli satu novel ni. 'ISTERI SEPARUH MASA'. macam best je aku tengok sinopsis dia. pastu aku pusing-pusing lagi dalam kedai tu. jumpa buku lain pulak. tak tahu nak beli yang mana.






cer teka last-last aku beli yang mana? hehe, jawapannya aku beli yang ade gambar buah epal hijau tu. heeeheee~ bila aku pikir-pikir balik, aku sebenarnya lagi prefer novel. tapi disebabkan aku tengah ada krisis dengan berat badan, so aku pilih buku ni. lagipun aku tengah musim exam, mati la aku kalau beli novel tu, memang nota-nota semua aku ketepikan dulu. bagi laluan kepada novel. haha. novel come first. study come second. oh no no no no.


so far aku tak bace lagi buku tu. tak tau best ke tak. tengok la nanti bebila free, baru aku baca buku tu. almaklum la, minggu ni aku busy giler la. exam berderet sampai next week. pastu asignment pun banyak yang dateline die dah around the corner. insyaallah, pas baca nanti boleh la aku share tips-tips kat korang semua. teruja tak, teruja tak?? mana la tau berguna kat korang. nak harap aku ni, beli je rajin. hasilnya entah hado ke idak.. hahaaa.


tengah taip-taip entry ni, lapo la pulak perut ni. padahal baru je melantak nasi goreng satu polisterin bape minit lepas. entah perut hape pon aku tak tau. hesyyyyy. okey la. bye... 


1 comment:

thank you for visit my bloggie =')