advertising purpose...CLICK ON THIS!

Thursday 18 April 2013

naik setingkat lagi



assalammualaikum



rasa macam rajin pulak aku ni. asyik update status twitter and belog jer. macam takde koje lain pun yer jugak. lepas settle assignment risk itu hari, sampai ke la ni, belum ada keje terbaru. selalunya time2 macam ni la assignment berlonggok-longgok mintak disiapkan. exam pun lambat lagi. tapi untuk insan pemalas macam aku, waktu sekarang ni memang heaven sesangat. *senyum lebarrrrrrr. ngeeee*



tapi dalam takde keje tu, mesti ada kekadang tu, tetiba termenung-menung, terpikir-pikir. kadang pasal diri sendirik, family, takpon kengkawan. lagi-lagi bila bukak fb and bace status twitter diorang. ada yang nak betunang, ada pulak yang dah nak kawen. yang nak bersalin pon ada and yang anak dah berderet pon ada jugak. advance sungguh la depa ni. life semua dah berubah. aku ni jer yang still sama dari dulu sampai sekarang, dok syok la duduk bawah ketiak family. belum puas lagi jadik childish. takmo jadi matured sangat. heee~



tapi.... bila tengok member aku yang sorang ni (syeri), macam tak pecaye pon ade jugak masa dia tetiba bagitau dah kena risik. memang ingat kena tipu hidup2. biasa la kan, gurau dengan kawan, so malas la nak pecaye. rupanya dia seriusss. aiseyyyy, tetiba terasa ketinggalan kat belakang la pulak. tapi dah memang jodoh dia laju macam fighter jet, nak buat cemana kan? and sekarang beliau dah masuk fasa bertunang.




my besties and her fiancee (6 april '13)
"azrul amri, do take care of my besties ya? or else, i'll smash u!!" hehe





ni pulak engagement fiefa (14 april '13).. ex-classmate masa form 5
tak dan nak pi ghumah dia. so credit pict to facebook AWIN





last; ni masa majlis resepsi member kitorang, NHAZMI (6 april '13). alaaa, yang menyibuk masa celebrate beday aku tu. tapi time tu kiranya nak celebrate dia sekali laaa kott. tak acii




ni je la memember yang engaged and married paling latest ni. yang lain dah basi sikit. hahaha. aku wish diorang semua happy. yang mana bertunang tu, cepat2 la nikah. mana yang get married tu, cepat2 la dapat junior. bahahhahaha. tapi yang paling penting, aku doakan korang bahagia sampai ke akhir hayat oke. aminnnnn~ jangan lupa doakan aku sekali ek.. hehe




ok la. tu je... k bai



xoxo. nadddddd



No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')