advertising purpose...CLICK ON THIS!

Friday 17 May 2013

family gathering time is coming soon


assalammualaikum


woahh. ni first time aku update blog untuk bulan may 2013 ni. sebenarnya malas nak menaip pepanjang. entah nape ntah, sekarang ni mood asyik malas je memanjang. nak update status kat fb pun malas. kat twitter pon kekadang je. wechat rajin la kott. ehehe. ouhh. lagi satu, instagram pon aku rajin gak update. sebab tak payah taip banyak2 kott, sebab tu jadik rajin gituewww.. ehehehhehhe



tapi sebab aku ada banyak sangat masa terluang sekarang, so aku hapdate ler jugakkk belog gonjeng ni. citernya nak story pasal familia aku nak mai kedah, nak jemput eden balik selangor.. dah semester akhir katanyee. so, diorang pon terpaksa la amek aku dekat sini.. weehooooooo. tak kira la, terpaksa ke hape kan.. habeh tu, kalau tak hambik aku, mana la aku nak campak barang2 aku yang berlambak ni kan? ehehe. padahal sebenarnya boleh je pos. hikhikhik



tapi takpe la kottt. aku bukan paksa2 kosong tau. (eh??). aku plan nak bawak diorang pusing-pusing utara. tu la, mesti seronokkk. yeayyyy. tak sabaq ler pulak. almaklum, depa dah selalu sangat duduk selangor. time ni la nak rasa angin utara kan. lagipun, secara jujurnya kitorang tak penah pun pegi holiday 1 family. sobsss. sedihhnya cerita aku ni. lagipun parents aku bukan jenis suka bercuti. anak2 diorang je yang suka round the world. naseb ada kakak abang yang suka berjalan juga. hee~



family aku. lepas masing2 kahwin, jumlah members yang asalnya ada 7 orang dah jadik 11 orang. =') #happy sesangat#



so sekarang tengah dalam proses nak pujuk ke sebelas-sebelas orang ni join trip amek aku kat utara. harap diorang semua join. bukan apa, biasalaa bila adek beradik semua dah besau-besau, memasing buat kerja memasing. takde masa nak buat gathering langsung. kekadang si kakak takde, abang busy, kekadang aku yang tak balik. susahh! so ini lah masanya.orang kata, eratkan silaturrahim. ukhuwah katanye.



makanya, aku sekarang tengah sebok nak survey transport and places untuk kitorang stay. aku plan nak bawak diorang pusing langkawi dan around perlis juga. almaklum la, utara tak crowded dengan shopping mall macam selangor. so banyak la tempat yang cambest juga yang wajib dilawati. i excited tak hengat uollsssss. 






so, untuk plan ni. aku bertindak sebagai tourist guide. feel2 jadik travel agent gituew. so far ada jugak few hotel and car rental yang macam hokey dah masuk dalam list. tapi belum booked lagi. sebab takut depa tak suka. nak tak nak, tunggu la bulan jun nanti. discuss kat rumah je. senang cerita kan. dulu time pi dengan hostel-mates, ada stay satu resort ni. selesa tapi cam tak sesuwai pulak kalau datang dengan family. so, kena pikiaq lain. fening la pulakkk. haihhh.




okey la. tu je la kott. bai. doakan plan berjalan lancar yerr.
wassalam.




No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')