advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 15 April 2013

I'M 23.



assalammualaikum


dah lama tak bukak blog ni. bajet busy la konon. sem akhir la konon. padahal busy dengan benda2 laghah. sebabnya asal tiba je hari isnin dengan khamis, mood meronda utara pun datang sekali. almaklum, kelas dua kali je seminggu (rasa macam 1000x dah mention) so, nanti kompem rindu giler dengan utara ni bila dah grad. omg, grad?? tempat praktikal pun tak dapat lagi. ada hati nak mimpi bergraduation ?? pelissss laaa.



btw, last week aku balik kampung. first time cuti untuk sem ni. orang lain cuti seminggu. aku cuti dekat dua minggu. takla over sangat kan. ni jap lagi #PRU13 ni, kompem balik seminggu lagi. ohh beshnyee. can't wait!! tapi masa hari tu balik, rasa berbaloi-baloi gilosss sebab balik awal. sebab my sis celebrate my birthdayyy. beshhh sangat.. heaven gilerrr kott. even makan yang takla mewah sangat tapi yang penting dengan family. tu yang paling best. bak kata orang, family come first.



untuk kawan2 yang wish birthday hari tu pun, aku nak wish thank you banyak2. yang doa umur panjang & murah rezeki pun thanks jugak okey. walaupun tak dann nak reply sebab busy jaga afaf hulma yang cerewet. nasib baik best frenss and family aku tak lupaa, tu yang aku senyum sampai ke telinga dari pagi sampai malam tu.. thanksss a lot yerrr. so, petang tu sis aku ambik aku kat rumah. pastu pegi pusing-pusing..


birthday katenyaaa. harussla ke secret recipe. taktau nak makan apa. so, rembat chocolate indulgence.




naurah kalau kat secret ni, memang dah buat macam rumah sendirik. fening jerr aku tengok.




abang ipaq aku and kawan kitorang pong follow sekali
ouh, meet our friend, nhazmi.




bangga lettew ayaq dia paling tinggi. tetiba tak sedap pulak katanyaaa. padan muka. hahhaha




takde gayo lain nak posing. peace pong boleee~




pastu jalan-jalan sat kat tesco. carik barang dapor la kononnya.




pastu pi melantak pizza hut pulak.. memang betul2 buat lemak ni.



pastu order menu wow savers pulak.. memang betul2 ho liao.. nyumnyum
Tempura Prawn Garlic Rice  # Blueberry Smoothie  # Cheese Baked Meatballs 




naurah dapat free sphagetti carbonara dengan air soya. kira okayyy la kan.




rambang mata. taktau nak makan mana satu dulu.





last; sesi gelak-tergelak beramai-ramai..




pastu, bila sampai rumah. rumah dah senyap sunyi. pastu sambung tengok the lord of the rings kat HBO sampai ke pagi... lepas tu, semua balik rumah masing-masing. pastu birthday aku pun habissssss.. *berapa banyak pastu la kan*...


btw, camtu la cara kitorang celebrate birthdayy biasanya.. takdenya nak beli kek sebijik pastu buat tiup2 lilin kat rumah. sebab semuanya dah besaq gedabak. lagipun, memang parents kitorang memang tak suka beli2 kek ni. so, selalunya makan ramai-ramai kat luar jer. tapi seronok sebab bukan selalu dapat kumpul ramai-ramai. sebab semuanya dah ada family sendirik...



# so, hargai family selagi diorang masih ada.. kawan-kawan & bf/gf boleh carik. family mana nak carik? tu je la yang hado...



ok la.. tu je. bai


XOXO.. naddddddddd~


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')