advertising purpose...CLICK ON THIS!

Monday 22 October 2012

EDC hotel, protocol and etiquette


assalamamualaikum.



selama ni aku ingat kursus protokol and etiquette tersangatla membosankan. dari sem 1 aku dok dengar pasal kursus protokol ni. dah la kena bayar mahal-mahal, pastu bosan pulak tu. memang tersangatlah tak berbaloi. itu kata orang-orang la.



bagi aku pulak, selepas setengah hari attend kursus tu kat EDC HOTEL UUM hari sabtu lepas, aku boleh consider yang course ni sangat sangat interesting sebenarnya. maybe depends kat orang yang bagi talk tu jugak kott. time aku pegi hari tu, puan suzainni yang in-charged. so sangat besttt. kenyang dan banyak input. makanan pun sedappp. Errr, walaupun biase-biase jeerrr.




EDC UUM. terletak antara uum dengan changlun.




laparrrr. urmmm, makanan tak serve lagi




appetizer. bun and butter jeee




next, soup... creamy sangatt. prefer mushroom soup kat pizza hut.




main course. chicken chopp.nampak je sikit. lepas makan memang tak larat nak bangun.
p/s: baru tau cara yang betul untuk makan coleslaw.




finally dessert. brownies + ice cream. prefer vanilla flavour, match with bitter brownies.





and last.....







licin licau. sebab kebulur sebab sedap. dan jugak sebab kebuluq..




hehe. tu je yang nak di share kali ni. nama pun iluvfoodsomuch kan. harusss la story pasal makanan. thankss sebab sudi baca luahan perut yang kenyang ni. peaceeeee!






No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')