advertising purpose...CLICK ON THIS!

Tuesday 5 August 2014

Aku punye raya 2014

Assalammualaikum

Tetiba macam terase nak update belog malam ni.. hehe. Tu pun sebab dapat balik kerja awal arini. Kalau tak, memang tak la kan.. so, ikut perkiraan aku yang entah betul entah salah ni, harini dah 17 syawal kan.. rase macam baru je 17 ramadhan (nuzul quran) kan.. tengok2 dah sebulan.

Bagi aku raya tahun ni macam slow sikit. Walaupun tetamu yang datang takde la berkurang ke ape kan, tapi rase macam kurengggg je. Beraya dengan kengkawan pun tak sempat uolls. Padahal cuti seminggu. Lama la jugak. Maybe sebab semu dah kerja, so komitmen semua lain2.

Walaupun agak tak bape best raya aku. Tapi aku nak share jugak la few raya pictures. Ohh, sebab lain yang buat raya aku agak tawar mungkin jugak sebab family aku semua dah berfamily, so just tinggal aku sorang... so agak boring sebenarnyeee..

No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')