advertising purpose...CLICK ON THIS!

Saturday 15 December 2012

sisters-in-future



assalammm...mualaikumm.


hai uollss.. da berape lama ek aku tak update blog ni?? aku pun tak hengat.. sem ni paling malas nak berblog. tapi takde la berniat nak remove blog ni. i sayang tau iluvfoodsomuch ni. nanti bila dah tua-tua, boleh la tunjuk belog ni kat anak-cucu-cicit-piut, nak jugak tunjuk yang opah diorang ni pun takdela buta IT sangat walaupun zaman opah 2012 tak setanding dengan zaman korang, ermm maybe tahun 2052 kot mase tu.. muahahahha berangan je lebihhh. tapi tak mustahil kalau umoq panjang la nooo. in-sya-ALLAH.



ohhh. sudah-sudahla intro yang merepek meraban tu kan, actually todayyy aku nak story kat angpa semua pasal someone yang almost jadik new family member aku. kalau kira-kira, dalam sebulan je lagi aku nak dapat seorang lagi kakak baru. tak sabar-tak sabar-tak sabar!! tapi bukanla maksudnya sisters yang available sekarang tak cukup baik, tapi aku kan someone yang sukakan kemeriahan dalam rumah, so bagi aku, makin ramai makin bagusss. tu yang aku happyy. and yess aku seriously happyy.. 



sooooo, ini la dieee; jengjengjeng :D



nama dia aku tak bape sure nak spell cemane. maybe nur ziha la kot.
tapi panggil maya jer. pelik kan?? ni pic mase engagement hari tu. tapi i'm not around sebab exam.
so, pic ni aku curikkk dari facebook beliau.. ekekekekke




diapit oleh her future mother-in-law (brown scarf) and  her own mom (black scarf).




kami. macam kakak dengan adik kan? aku kakak, die pulak adik. ok foinee.




aku memang suka jadi penyibokk. duduk tengah-tengah. kacau daun.




so-suwittttt.
btw, ni bukan pic curikk. snap by my own hokayyy. diorang je tak sedarr yang aku dok perhati. ;p




dua-dua memang suka giler snap gambarr.
ni first day aku jumpa dia. aku beraya rumah dia. dia beraya rumah kitorang..




cukupla kott gambar tu. nanti aku sambung dengan gambar mase wedding ceremony pulak yer. will be united officially on 19th january 2013. the receptions will be on 20th january (bride side) and 27th january (groom side). soo, korang semua are all invited okay for the second reception. aku belanja angpa suma makan nasik minyak noo. nak tunggu nasik minyak aku memang lambat tersangatla.. takut tak dan je nak jemputt korang nanti. almaklumla time sendirik nak kawin, mestila bizy gilerr. kan kan kan?? tau tau je kan.




okey la tu jer.. da lewat sangat ni. my roomate pun da tidoq da. letih makan durian kott. sempena program anak PERMATA terengganu petang tadi. satu kepala tiga ringgit jer.. okey la tu, at least merase jugak tekak aku makan durian kat bumi sintok ni. 


p/s: ehh japp, tetiba teringat citer istanbul aku datang pulak. dian (lisa) kan kaki blogging dalam movie tu. and tiap kali die nak end post die, mesti kena ade xoxo D (for dian).. aku pun nak buat jugak la..
XOXO Nad~ hehhh!! wassalammm


No comments:

Post a Comment

thank you for visit my bloggie =')